NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

صباح الفل علي الجميع
أنا حازم 43 سنة من المعادى
موجب سوفت مص بس
حابب اتعرف علي سالب من المعادى
التعارف بمنتهى الاحترام المتبادل
أنا موجود في شارع الجزائر لحد الساعة ١٠ الصبح
ممكن خاص

هو مفيش حد جاد خالص علي نسوانجي لو في حد جاد من القاهره مصر الجديده او مدينه نصر ممكن نتقابل اناهردا
انا موجب جاد وصادق رومانسي من مدينة نصر

ممكن مبادل 35 او 40 سنه اسمر زبر كبير ومفتوح من داخل القاهره وعندو مكان يجي خاص ضروري او موجب 35 زبر 25 سنتي تخين اهم شي المكان يكون داخل القاهره والاهم يكون ابن ناس ومحترم مش عربجي
انا موجب جاد وصادق من مدينة نصر
بحب النظافه والاحترام
عندي مكان في مدينة نصر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ا
بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال لاني مش هبعت صوري ولا هقابل حد. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم قوي ال role play"

اللي مهتم يبعتلي خاص
انا بدور عليك
انا موجب جاد وصادق رومانسي جدا وبحب النظافه والاحترام المتبادل
انا من مدينه نصر وعندي مكان

مين جاهز ينيكني انهردة
٢٨ سنة عندي مكان في التجمع
تعالي مدينه نصر
انا موجب جاد وصادق رومانسي وعندي مكان

أنا عندى ٢٧ سنه بقالى سنين مش عارفه ابقى بنوتى
‏بمعنى انى اصور جسمى ده بنسبالى شئ شبه مستحيل ولو صورت جسمى مره بفضل اندم وممكن اضرب نفسى

‏نفسى اشترى لبس حريمى وادلع كده واصور نفسى وانزل

‏بفضل اتخيل نفسى انى بنت ولابسه حريمى وماشيه فالشارع وبتعاكس وافضل اقول دى امنيه حياتى

‏حاسه ان فى حاجز نفسى رهيب ومش عارفه أتخطاه
‏وفنفس الوقت بره ببقى راجل محترم وشاب طبيعى وبسأل نفسى ازاى أنا بعمل كده

‏وبتعذب مش عارفه اكون كده ولا كده

‏حاسه ان علاجى ان حد يعملى غسيل مخ يحولنى بنت

بنوتى او بنت

انا سالب وديوث عايز فحل لاختي اللبوه بلاعه الازبار ومفيش مانع يمتعني بالمره ححح😍😍

• عجبني
التفاعلات: samehhhhh و mooo top only
موجود حد فى الرياض

موضوع مثبت للتعارف بين
(المثليين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء

1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
سوفت

انا هايج اوي وزبري واقف في لباسي وعاوز حد تبادل سوفت نقلع بعض اللباس ونهيج ازبارنا وطيازنا ونغرق بعض لبن واحنا مولعين من الهيجان وعايز انزل لبني جوة لباسك قبل ما اقلعهولك عشان اشمه والحسه وانت كمان تعمل في لباسي كده ونرجع نحلب ازبار بعض في نفس الوقت وننزل اللبن على بعض تاني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%