NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

نفسي في سالب بنوتى لرجل سودانى خمسينى اسكن لوحدى بالرياض و انا ادلعو اخر دلع و اوعدو انو نقضي اوقات جميله بس المهم نتعرف في الاول
kik: bass_lover1969

شيميل 46 سنة ابحث عن موجب جاد فوق 40 غير متزوج لعلاقة دائيمة
دا لو في صادقين

• عجبني
التفاعلات: abdo7890 و تبادل هارد اوي
سالب سكس شات عايز موجب يدلعني و يفشخني دلوقتي ينكني و يشرمطني شات

Kik. : Zen9988

موجب ١٨ القاهره عايز بنوتي نضيف صغر و راقي اهم حاجه ندلع بعض و لمده مش جو انيك و اجري

تبادل هارد

• عجبني
التفاعلات: تبادل هارد اوي
موجب ٢٢ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087

سالب بنوتي سكس شات مين يجي نتشرمط على بعض🥺
موجب ٢٢ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
ممكن تبعتيلي انا بدور علي حد كده

بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
ابعتيلي مسج انا بدور علي حد زيك وانا من اسكندريه وعايش لوحدي

ابعتيلي مسج ضروري بدور علي حد شبهك وعايش لوحدي في اسكندريه

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير و ramysamirmansour
مفيش حد فاضى ندردش شويه
Kik : Ahmedwebas1

انا توب ابن ناس من اسمندريه سينجل وعايش لوحدي بدور علي بنوتي سكسي ودلوعه ولو ارتحنا لبعص نكمل سوا انا 36سنه

سالب سكس شات عايز موجب يدلعني و يفشخني دلوقتي ينكني و يشرمطني شات

Kik. : Zen9988

عايز سالب نعمل سكس كول صوت الليل كله ونمتع بعض
كيك zozoelzoz
Jus talk zozo806

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز سالب يكون من اسكندريه انا موجب نازل اسكندريه كمان ٤ ايام عايز اقابلو هناك ونقضي يوم حلو ونمتع بعض لو في حد جاد يبعتلي وانا برد ع كلو
تلجرام @hemaa228

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%