NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: اربعينى مدلع نفسه و mooo top only
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
بعتلك

انا موجب من المنصورة ٣٣ سنه و بدور علي سالب ناعم

أنا متواعدة مع فحل يجي ينيكني الليلة بس مولعة ونفسي أتكلم مع حد لحد ما يجي الوقت الي يوصل فحلي فيه
لو في حد حابب يدردش يبعتلي

• عجبني
التفاعلات: Bwc
دودي بنوتي لبوه اوي ٢٤ سنه المنصوره

بحب الشتيمه بلبس حريمى عايزه فحل دكر زبره طويل وطخين ومليان عروق امص زبره وبيوضه ويركبني ويفشخ طيزي واتنطط علي زبره ويطلع اللبوه اللي فيا ويملي طيزي لبن واجرب معاه كل الاوضاع وابقي شرموطه زبره
او مستريس جاده اكون خدمها وكلب تحت رجليها تنكني بصناعي وتبعبصني والبس اندر فتله وبرا من عندها والحس رجليها وتتف عليا والحس كسها
وتركبني وابقي لبوه معاها
تعال أمتع طيزك واريحك واهينك وانيمك على صدري بعد نا اشبع طيزك لين

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204
اي سالب او فيمبوي وعايز اريح طيزه حالا وينام على صدري زي الملاك بعد ما شبعت طيزه وريحتها وفتكت كل اخرامه يبعت على الخاص علشان حابب اخذ شاور حالا

"

اللي مهتم يبعتلي خاص
تعال جرب لو حابب اصلا جيت على اللي في نفسي

"

اللي مهتم يبعتلي خاص
دا انا بعشق ال roleplay كل السكس اللي بحب اشوفه هو roleplay انته حابب تعيش الدور تماما وبتحب JOI و POV كل اللي قلته عشق بالنسبة لي

موجب ٢٢ سنه
لو في سالب املس او اصغر مني ف السن او عايز يفضفض عن مشكله

يكلمني خاص

او يبعتلي كيك

memo20190633

عايزه فحل مش اكبر من 25 يقعدني علي راسه 🤤❤

• عجبني
التفاعلات: f*f****y
موجب جاد 35 سنه سنجل من رشيد بحيره عايز سالب جاد و عندي مكان

في سالب النهارده في القاهرة نتقابل وقتي عندي مكان

• عجبني
التفاعلات: f*f****y
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت نكون صحاب و لو ارتحنا لبعض امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون من اليكس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%