NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

Egyptian gay bottom need top master with big cock

• عجبني
التفاعلات: Cairo m (massage) و mzs
تانى لعدم الجدية ... انا ٣٥ سنة تبادل اميل للسالب ... مش مفتوح .. ممارستش غير سوفت مرات قليلة جدااا ... محتاج حد ابن ناس يكون تبادل موجب ..عنده مكان سنه فوق التلاتين ..من القاهرة او الاسكندرية و يكون عاوز علاقة جد و دائمة
معاك يا جميل ، ارجو نتواصل معيا

• عجبني
التفاعلات: ash1988
لو في موجب في العامريه او النوباريه يكلمني

انس ٢١ سنه من أكتوبر سالب حابب اتعرف على شخص كويس ويكون جاد وسنه كبير فوق الثلاثين ويكون عنده مكان يكلمني خاص
نتعرف

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوع مثبت للتعارف بين
(المثليين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء

1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا موجب ٦٠ سنة اقيم بمفردى فى مدينة نصر / جسمى رياضى ارغب فى التعارف على سالب بنوتى صغير السن لعلاقة جادة ودائمة

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21 و Joo104767
حد يجيلى بسرعه

اتعرف علي حد مشعر كبير في السن
انا موجب ٦٠ سنة اقيم بمفردى فى مدينة نصر / جسمى رياضى ارغب فى التعارف على سالب بنوتى صغير السن لعلاقة جادة ودائمة

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير, Salbb5870, aliyassen21 و 2 آخرين
يعني مفيش اي دكر محترم خالص فوق ال٣٠ !!؟؟

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21 و mohra90
هاي انا موجب هارد صعيدي عندي 22سنة حابب اتعرف ع سالب بنوتي جاد بدور كتير ومش لاقي حد يكون جاد لعلاقة جادة وطويلة وبحترام
وتقدير البنوتي الي هيبقا مرتي وهكون راجلو الي يشبع شهوتي السخنة ع طول وزبر القايم مهما نزل برضو عايز ينيك ياخد لبني جواة عشان يشيل حتا من دكرو جواة الي حابب يجي الي جاد فقط والبنوتي

• عجبني
التفاعلات: mohra90 و Joo104767
مبادل ولا سالب يجي

• عجبني
التفاعلات: Roock و nader.maha
حد جي سناب شات

• عجبني
التفاعلات: kamil47
هاي ممكن سالب ميم ميم ميم (مثير + مولع + ممحون) في سكايب يتواصل علي الخاص

انا موجب 20 سنه من القاهره بدور علي سالب هارد لعلاقه مستمره من القاهره

• عجبني
التفاعلات: Joo104767
في سالب يعمل معايا كده يكون لبن زيها ؟

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير, Salbb5870, +Hamada و 2 آخرين
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
هو انت مش حافظ غيرها غير فقدت المصداقية والشفافية اتبعتلك كتير وانت مافيش فايدة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%