NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

نفسي الاقي توب او sissy من التجمع يعرفوا ازاي بنحس ويطفي النار اللي بنحس بيها كل يوم ويغطي علي احساس الانوثة اللي جوانا اللي بيويد ومحدش عارف يطفيه
انا 23 سنة وللاسف معنديش مكان
كلمني أنا عند مكان فاضي دايما مستنيك

• عجبني
التفاعلات: سالب بنوتي ٢٠١٨
عاوزز موجب محترم طيب قريب من طنطا ( منوفيه او كفر الشيخ ) نبقي اصحاب، انا Bottom سني 28 اول مره 🔰💧 Sub bottom need dom. Top
كلمني

• عجبني
التفاعلات: بوشو و salebta3baan
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا موجب 19 سنة عايز سالب ناعم أو بنوتي اصغر مني نكون صحاب و اريحه ولما ناخد علي بعض يا ريت يكون عنده مكان نتقابل فيه

• عجبني
التفاعلات: عماد👰🏻
انا زهقانه ادخلو كلموني

• عجبني
التفاعلات: mido top hard، مروان مدينة نصر و Amir nado
حد صاحى يجى ينكتو شات او ڤوتس

• عجبني
التفاعلات: zobrrrry
السلام عليكم عايز موجب نبدا علاقه انا و هو علاقه طويله متبقاش مره وخلاص انا سالب و تبادل هارد من منوفيه عندي 21 سنه الي يقدر و عنده مكانه الخاص يبعتلي نتعرف موصفاتي انا رفيع طويل مشعر ملامحي رجولي بحلق من تحت

• عجبني
التفاعلات: بوشو و motaiam
عايز سالب طيزه بيضه وناعمه وطريه لموجب ٢١ من المعادي ولو امكن ولقينا مكان نعمل علاقه كامله

هاي ممكن موجب جاد سنة صغير وزبة رفيع وطويل لسالب هارد ضيق من الهرم بدور علي علاقة تعارف وارتباط
ابعتلي

انا موجب 19 سنة عايز سالب ناعم أو بنوتي اصغر مني نكون صحاب و اريحه ولما ناخد علي بعض يا ريت يكون عنده مكان نتقابل فيه
سالب وتبادل 24 زبى كبير عاوز موجب غو تبادل من القاهره عندى مكان
تعالي خاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
عندك كام سنة و ابعتلي

هاي ممكن موجب جاد سنة صغير وزبة رفيع وطويل لسالب هارد ضيق من الهرم بدور علي علاقة تعارف وارتباط
عندك مكان و تعالي خاص

موجب و مبادل هارد شات وفويس ابعتو خاص

عايز فحل

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • أتفق
التفاعلات: nader.maha, nio, sasa 1111 و شخص آخر
صباح الخير معاكم علي سالب و ديوث على امي ماجدة من ليبيا حابب اتعرف على فحول واعرفهم بامي ماجده و موجب فحل الللي جاد يراسلني
تعلي يا قلبي خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%