NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

توب هارد 28 سنة مين عايز يتناك خاص

• عجبني
التفاعلات: ananas و Toommc
انا جيجي سالب بنوتي 25سنة عمري مقابلت خد وفتحت نفسي وعملت كل حاجة ولكن مع نفسي تتخيلها او متتخيلهاش وصلت لمرحلة اني خلاص مش قادرة وعاوزة بأي شكل هتجنن بس بخاف جداااا من المقابلات بسبب البيحصل وقلة الثقة الشباب الزبالة الموضوع يخوف بجد ومش عارفة اعمل اي بجد زهقت وحياتي بقت صعبة عاوزة اتمتع بجد مع حد ومش عارفة اعمل اي تنصحوني بأي بجد ولو حد يكون كبير في السن يبعتلي خاص
ممكن نتكلم مع بعض ي حبيبتي

انا جيجي سالب بنوتي 25سنة عمري مقابلت خد وفتحت نفسي وعملت كل حاجة ولكن مع نفسي تتخيلها او متتخيلهاش وصلت لمرحلة اني خلاص مش قادرة وعاوزة بأي شكل هتجنن بس بخاف جداااا من المقابلات بسبب البيحصل وقلة الثقة الشباب الزبالة الموضوع يخوف بجد ومش عارفة اعمل اي بجد زهقت وحياتي بقت صعبة عاوزة اتمتع بجد مع حد ومش عارفة اعمل اي تنصحوني بأي بجد ولو حد يكون كبير في السن يبعتلي خاص
تعالي نتكلم وانا انصحك بجد تعملي اي

انا عايز بنوتي او فيمبوي او ليدي بوي او شيميل

المهم انها تكون فعلان كدة مش القرف الي بلاقية هنا وفاكرين نفسهم كدة المهم عندي قبل الجسم المشاعر والروح والاحساس من جوة انك تكوني معترفة بكدة ومتاكدة انك كدة وتكوني فاهمة انك كدة فعلا مش مجرد شوية كلام قرتهم ولا فيديو شوفتة انا بتكلم عم ميول حقيقية مش مصطنعة

الي يدخل يبعتلي يعرفني انو بخصوص الكوميكس دة

• عجبني
التفاعلات: ananas
عايزة موجب عشان ينيك سالب ناعم

• عجبني
التفاعلات: Alexandrian و عاشق الطيز 2003
انا في بورتو السخنه حد موجود هنا

• عجبني
التفاعلات: fares_100
عاوز صديق اعيش معاه دايما واشتغل معاه ونكونو اصدقاء واخوات وعلاقتنا بره احترام وصداقه وبنا زى منحب وبلاش اللى داخل يكتشف وعنده فضول وخلاص

• عجبني
التفاعلات: Mody21mogab 20، nour22a و وحيد حزين
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير، Kkkkki و Volkanoo
فيه حد من مدينة نصر نااااو

• عجبني
التفاعلات: ms1234 و وحيد حزين
فيه حد من مدينة نصر نااااو

موجب سني صغير زبي كبير من الجيزة فيصل عاوز سالب سوفت أو هارد ضروري نتقابل

• عجبني
التفاعلات: Volkanoo
صباح الخير مين يجي نتبادل ويدلعني

• عجبني