NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

مش عارف ليه اما بتفرج علي سكس ويكون اللي بيتناك طيزه شبه طيزي بحس اني انا اللي بتناك وخرم طيزي بيقعد ينبض كده

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: maxmady، soska79 و Amir nado
مش عارف ليه اما بتفرج علي سكس ويكون اللي بيتناك طيزه شبه طيزي بحس اني انا اللي بتناك وخرم طيزي بيقعد ينبض كده
تعالا وانا اخليه يهدي كلمني خاص

يمكن عشان نفسك تكون مكانه

مستنيك علي الخاص ندردش واكشف عليك

موجب اربعيني عاوز اتمتع بسالب نضيف ومحترم وابن ناس
يكلمني خاص

• عجبني
التفاعلات: ms1234
كلمني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا موجب 20 سنه من القاهره بدور علي سالب هارد لعلاقه مستمره من القاهره

• عجبني
التفاعلات: Toommc
يريت لو في سالب او تبادل سوفت صاحي ندردش مع بعض

• عجبني
التفاعلات: ms1234 و عايز خرم
دودي بنوتي ٢٤ سنه بلبس حريمى عايزه فحل دكر زبره طويل وطخين ومليان عروق يركبني ويفشخ طيزي واتنطط علي زبره ويطلع اللبوه اللي فيا ويملي طيزي لبن واجرب معاه كل الاوضاع

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: مبادل زبه صغير, maxmady, Sayed padro و 4 آخرين
انا عايز بنوتي او فيمبوي او ليدي بوي او شيميل

المهم انها تكون فعلان كدة مش القرف الي بلاقية هنا وفاكرين نفسهم كدة المهم عندي قبل الجسم المشاعر والروح والاحساس من جوة انك تكوني معترفة بكدة ومتاكدة انك كدة وتكوني فاهمة انك كدة فعلا مش مجرد شوية كلام قرتهم ولا فيديو شوفتة انا بتكلم عم ميول حقيقية مش مصطنعة

الي يدخل يبعتلي يعرفني انو بخصوص الكوميكس دة

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204
انا تعبت بقى بجد ٤٥ سنة و لسة ڤيرجن 😪😪😪 نفسي اطلع الانثى اللي جوايا نفسي الاقي الىاجل اللي يفهمني و يحتويني و اكونله زوجة و يبقى راجلي اللي بيمتعني بس للأسف مالقتش حد جاد هنا الكل عاوز كام صورة أو سكس شات و أول ما ينزل خلاص تعبت بجد و نفسي اقابل الراجل اللي بتمناه
ممكن نتعرف

• عجبني
التفاعلات: الزبير الكبير2292
موجب جاد للعلاقه محتاج سالب او بنوتي جادين

• عجبني
التفاعلات: بوشو و ms1234
موجب جاد للعلاقه محتاج سالب او بنوتي جادين
انا اهوة يا دكري.سالب بنوتي عايز. اتفتح وابقي لبوة لدكري

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: fares_100
انا تعبت بقى بجد ٤٥ سنة و لسة ڤيرجن 😪😪😪 نفسي اطلع الانثى اللي جوايا نفسي الاقي الىاجل اللي يفهمني و يحتويني و اكونله زوجة و يبقى راجلي اللي بيمتعني بس للأسف مالقتش حد جاد هنا الكل عاوز كام صورة أو سكس شات و أول ما ينزل خلاص تعبت بجد و نفسي اقابل الراجل اللي بتمناه
اتمنى نتعرف

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير و عايز خرم
موجب عاوز سالب راقي يقدر العلاقه التواصل عالخاص

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
ممكن نتعرف

مفيش فمبوي خالص هنا او بنوتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%