NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

في حد تبادل

عايز سالب أو بنوتي او تبادل سكس فون

انا موحب ١٨ المنوفيه عايز سالب مش مهم العمر المهم يبقي ناعم و يسلام لو مربرب

محتاج موجب يكون علي اد حاله وطيب ومحترم ده اللي يهمني انا لا ببحث عن فلوس ولا حوارات الموجب يكون غير مقتدر ماديا للزواج ومحتاج سالب وانا هكون معاه انا بحب الفقراء جدا لانهم يستهلو كل خير
شوف البايو بتاعي وابعتلي

زبي مقووووم

مطلوب سالب متحرر شات خاص

• عجبني
التفاعلات: Samy_
مين عايز يتناك كول يجي خاص او يتفاعل

• عجبني
التفاعلات: abdo690
انا سالب ابيض رفيع من الجيزة ٢٧ سنه جسمي ف البروفايل

نفسي ف موجب رفيع زوبره كبير وعريض
اي حد زوبره كبير يكلمني ياريت

• عجبني
التفاعلات: soska79
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجب من مدينة نصر ٤٠ سنه محتاج سالب لعلاقه مستمره

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير, Toommc, ms1234 و شخص آخر
طلبي صعب يكاد يكون مستحيل عشان كده انا مش مستعجلة عليه و مفيش اسهل من البلوك عندي و مش عارفة ده المكان الصح اللي ممكن الاقي عليه طلبي ولا لا
انا عاوزة حد سنه من 19 ل 23 سنة و يا سلام لو يكون قريب من الدقي او العجوزة او التجمع او مدينة نصر يكون ناعم و كيوت و نضيف و ابن ناس و هاي كلاس فشخ و فيرجين يكون حابب الخضوع لاقصى حد بيحب الكروس دريسينج و الرول بلاي و الدياثة و الخضوع يكون عايش مع مامته و اخته الكبيرة و يكون ديوث فشخ عليهم و مش يكون عنده حدود يكون عاوز يعيش تجربة كاملة بتحرر عمره ما يتخيله يكون عاوز شوجر مامي تحتويه ويجرب اي حاجة حاببها معاها هعرفه عليا شخصيا و هدخله حياتي بشكل كامل و انا عندي مكان عايشة فيه لوحدي خاص بيا انا و بس هنبقى اصحاب لكن بشروطي و بعد اختبارات لازم يعدي بيها عشان يثبت انه جاد و مش بتاع حوارات لاني عندي اللي اخاف عليه فانا مش هكلم اي حد و مش هوافق على اي حد يعني باختصار يبقى جاهز يسلم نفسه ليا حرفيا اكلمه الاول من اكونت فيك ليا على اكونت فيس و يكون معايا كل السوشيال بتاعته فيس واتس تليجرام انستا سناب و يكون جاهز يفتح كام لحد ما اتطمن له
و يطمن انا عندي كارير و ليا اسم اخاف عليه و عشان يبقى عارف انا في اواخر التلاتينات مدرسة انجليزي في مدرسة خاصة مطلقة و اوبن مايندد فشخ و ده يكفي انه هو يعرفه لحد ما انا اقرر و اشوف هينفع يبقى فيه بيننا ريليشن و لا لا
مش مستحيل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%