NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف،

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
وانا نفسي الاقي حد برضه يعمل معايا كدا

• عجبني
التفاعلات: mido14
  • عجبني
التفاعلات: mido14، فحل حريمك ياعرص و Mokksj
موجب هارد 24 سنة عايز سالب هارد او سوفت لعلاقة ..النهاردة دلوقتي ..عندي في البيت .. يكون في نطاق القاهرة ....اهم حاجة يكون نضيف وصغير في السن واملس ...اللي جاهز يبعتلي خاص
مفبيش حد جاد ولا ايه ؟!

هاي انا ميمو 20 سنه عاوز موجب من طنطا نفسها يكون ابن ناس عنده مكان كويس

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor، Oommagg و فحل حريمك ياعرص
انا عاوز انيك سالب انا عاوز سليف مطيع واديثه في سريه وامان ويكون كلبي وقت العلاقه واخويا في الوقت العادي من بنها أو اكتوبر اتحكم فيه حتي لو موجب بيحب الطاعه انا 18سنه الا يدخل يكون طلبي وجد انا عندي مكان في في بنها

• عجبني
التفاعلات: سالب تعبان، الممتع و Mokksj
حبيبي و اخويا السالب الجدع والرجولة كلها لو بدور على الحب والرومانسيه والتقدير وانك تتمتع وتتبسط و تحس انك بنت شرموطه ع السرير وبره السرير اجدع راجل وعايز تتمتع وواحد يحتويك ويخاف عليك ويدلعك نيك ولو لسه فيرجن يفتحك من غير ما يوجعك ويخليك مبسوط ويحنو عليك ويحبك يبقى تعال وانا اساعدك بس ضروري جدا جدا جدا جدا تكون جاد ومش بتاع شات بس
نفففسي اوووى

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor و فحل حريمك ياعرص
فين الرجاله راحوا انا سالب مايص ودلوعه ذى البنات كدا احححح وصغيرة 22 سنه عايز تبادل موجب او سالب نتبسط سوا اهم حاجه يكون جدع ومحترم وابن ناس
تعالي يا حبيبي

فين الرجاله راحوا انا سالب مايص ودلوعه ذى البنات كدا احححح وصغيرة 22 سنه عايز تبادل موجب او سالب نتبسط سوا اهم حاجه يكون جدع ومحترم وابن ناس
ابعتلي خاص

سالب فيرجن عاوز دكر
انا ٢٤ سنه مشعر طويل ابيض رفيع
من القاهره معنديش مكان عاوز دكر بجد دكر دكر
ابعت تيلجرام بتاعك اضيفك

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor، Tony22 و العنتيل ٢٢
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نوجب من اسكندريه 20 سنه بدور علي سالب في اسكندريه

• عجبني
التفاعلات: الممتع
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص و besso.bk
بدور علي حد تبادل سوفت او هارد بس بشرط يكون بتاعه صغير وميكونش اكبر من عشرين سنة في القاهرة

• حبيته
التفاعلات: hadymohamed
حد صاحي ندردش شويه

• عجبني
التفاعلات: قلب الأسد 82, Karim g, فحل اكتوبر زبير و 2 آخرين
بدور على سالب من المنصوره

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor
موجب جاد 35 سنه سنجل من رشيد بحيره عايز سالب جاد و عندي مكان

• عجبني
التفاعلات: الممتع

المواضيع المشابهة