NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

سالب مليان ٢٩ س عايز موجب اربعيني أو خمسيني محترم من المعادي او مدينة نصر يكون عنده مكان لعلاقة جادة

• عجبني
التفاعلات: موجب قهراوي، Mando elafret و ramysamirmansour
حد يكون فوق ال 30 يسهر معايا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ana.alaa, محتاج راجل, Mando elafret و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سالب مليان ٢٩ س عايز موجب اربعيني أو خمسيني محترم من المعادي او مدينة نصر يكون عنده مكان لعلاقة جادة

حبيبي السالب لو حابب حد يساعدك ويبسطك ويفرحك ويحتويك ويحسسك ب انوثتك ويطلع البنوته اللي فيك ويخليك اجمل واحلى وارق بنت ويخاف عليك وقبل اي حاجه يحترمك ويحترم مشاعرك وميقللش منك ويملك لبن كتيررررررررررررررررر و ويهتم بيك من غير اذيه ويخليك مبسوط يبقى تعال وانا اساعدك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: farmer، Ali Saleh و سالب دمنهور

أنا موجب ٢٤ سنة حابب اتعرف علي سالب فوق الأربعين عنده مكان و جاد و ياريت لو مليان سيكا 🔥🔥

حبيبي السالب لو حابب حد يساعدك ويبسطك ويفرحك ويحتويك ويحسسك ب انوثتك ويطلع البنوته اللي فيك ويخليك اجمل واحلى وارق بنت ويخاف عليك وقبل اي حاجه يحترمك ويحترم مشاعرك وميقللش منك ويملك لبن كتيررررررررررررررررر و ويهتم بيك من غير اذيه ويخليك مبسوط يبقى تعال وانا اساعدك
كلمني

حد تبادل

• عجبني
التفاعلات: Space 2000، bodyboda96 و kamil47
عايز سالب او مبادل سوفت

• عجبني
التفاعلات: Space 2000، HPHP و kamil47
عايز صديق راقي في التعامل يحترم العلاقه بينا بكل سريه وأمان نبقي أصدقاء باستمرار يكون من دمنهور او الاسكندريه
التواصل خاص
ملحوظه :
اللي شايف نفسه مش قد الكلام المكتوب ياريت مش يتواصل معايا

• عجبني
التفاعلات: Mando elafret و موجب قهراوي
عايز صديق راقي في التعامل يحترم العلاقه بينا بكل سريه وأمان نبقي أصدقاء باستمرار يكون من دمنهور او الاسكندريه
التواصل خاص
ملحوظه :
اللي شايف نفسه مش قد الكلام المكتوب ياريت مش يتواصل معايا

• عجبني
التفاعلات: farmer و Beko alex
عندي حل افضل ايه رايك تجرب مع سالب رقيق زيك وفيرجن واهوو تفهموا بعض وتدلعوا بعض عالاخر ولو حبيتوا تفتحوا بعض وتتبسطوا؟
ماشي ابعتلي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%