NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
كلمني تليجرام

ممكن مووجب محترم راقي قريب من طنطا نبقي اصحاب و اخوات يحتويني بجد و يسيطر عليا وانفذ اوامره و يدخله كله غصب عني و هو زانقني في الحيطه و يجيبهم في بقي ، انا لسه ممارستش اول مره

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: هفشخ طيزك
زهقان و هيجان نيك...
خش يلا نتكلم و نتعرف و بحترم اي حد باي ميول اهم حاجة نستمتع..
بعشق الbbw الستات التخينة الي بزازها كبيرة نيك...تعالوا تيلجرام يلا
@amegos123

٢٤ سنة من القاهرة عايز ماستر سادي نبقى صحاب ف الأساس قبل أي حاجة و بعدها نشوف الدنيا هتمشي معانا إزاي
(((((ملحوظة مهمة فشخ: أنا مش سالب و مش مهتم بالجنس)))))

received-325251255072649
مين يجي يتمتع فيه محتاج سالب

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Man40Egypt، الرآيق و unknownmaged
20240105-235933
مين حابب صوت

• عجبني
التفاعلات: unknownmaged
ممكن مووجب محترم راقي قريب من طنطا نبقي اصحاب و اخوات يحتويني بجد و يسيطر عليا وانفذ اوامره و يدخله كله غصب عني و هو زانقني في الحيطه و يجيبهم في بقي ، انا لسه ممارستش اول مره
موجود ابعت تليجرامك

• عجبني
التفاعلات: الرآيق
يويو) 23 سنة موجب و مبادل سوفت عايزسالب او مبادل سوفت يميل سالب و دلع بمعني كلمة دلع عايز حد يقفش طيزي و انا بين رجله زبي علي خرمه و هو متغرق منه و ميتكسفش اقفله فاتح رجلي و هو قافش طيزي و يمصلي 🔥❤️ كيك Mazo6699
Kik : mazo6699

• عجبني
التفاعلات: zozm23
انا سليف عايز ماستر سادي ينط kik hm.hm151 بس حدودي الاهل

مين حابب يتكلم..
انا تعبان و هيجان اوي و بضاني مدلدلة و مليانة لبن..
نفسي الاقي حد نفس ذوقي زي حبي لل bbw .. الي هي التخينة الملبن الي بزازها كبيرة نيك
مستنيكم تلجرام
@amegos123

• عجبني
التفاعلات: Moda55
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو بتحب الزب الي بضانه مدلدلة و مليانة لبن و تخين كدة و فيه عروق تعالي تلجرام..
مش هقول اني جامد عشان دي اذواق .. خش قولي رايك في زبي مستنيك
@amegos123

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt و Salp_Y
عااوز انييييك

هاي
يويو) 23 سنة موجب و مبادل سوفت عايزسالب او مبادل سوفت يميل سالب و دلع بمعني كلمة دلع عايز حد يقفش طيزي و انا بين رجله زبي علي خرمه و هو متغرق منه و ميتكسفش اقفله فاتح رجلي و هو قافش طيزي و يمصلي 🔥❤️ كيك Mazo6699
ممكن خاص

في سالب صاحي عاوز يتناك

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mansoura

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%