NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عايز سالب قريب من المعادي عنده مكان اهم حاجة

• عجبني
التفاعلات: عنتيل شهواني
انا موجب او تبادل رجولي سوفت خبره بدي
بدي مبادل رجولي. او ناعم سوفت خبره نمارس شات او كام ويكون ممحون وعارف المحنه نلعب عب بعض
هاظ الكيك ranoos077814359
وهاظ التجرام sioso12
اهم شي يكون خبره وليه تجارب مليت من المملين

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

تبادل تليجرام مولع اول @Dohhhgbj

موجب و مبادل سوفت ١٦ سنه من اسكندريه الكيك بتاعي zbabood

عايزة افشخ خول فوق ال 30 يكون جسمه حلو

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ميزو الخواجه, Houssamdz, كازانوفا و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوع مثبت للتعارف بين
(المثليين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
موجب وتبادل سوفت ٢٢ سنه من بني سويف بدور علي حد عنده مكان نمارس مع بعض علطول ود الاسناب بتاعي mr_diaa21

٢٤ سنة من القاهرة عايز ماستر سادي نبقى صحاب ف الأساس قبل أي حاجة و بعدها نشوف الدنيا هتمشي معانا إزاي
(((((ملحوظة مهمة فشخ: أنا مش مهتم بالجنس)))))

موضوع مثبت للتعارف بين
(المثليين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
موجب وتبادل سوفت ٢٢ سنه من بني سويف بدور علي حد عنده مكان نمارس مع بعض علطول ود الاسناب بتاعي mr_diaa23

عايز سالب فيديو كول حالا تيلجرام @ElSOon8

يويو) 23 سنة موجب و مبادل سوفت عايزسالب او مبادل سوفت يميل سالب و دلع بمعني كلمة دلع عايز حد يقفش طيزي و انا بين رجله زبي علي خرمه و هو متغرق منه و ميتكسفش اقفله فاتح رجلي و هو قافش طيزي و يمصلي 🔥❤️ كيك Mazo6699

• عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه
عاوز مووجب محترم راقي قريب من طنطا نبقي اصحاب و اخوات يحتويني بجد و يسيطر عليا وانفذ اوامره و يدخله كله غصب عني و هو زانقني في الحيطه و يجيبهم في بقي ، انا لسه ممارستش اول مره

• عجبني
التفاعلات: بوشو، أبوك و Mazo6699
منين يا يويو

يويو) 23 سنة موجب و مبادل سوفت عايزسالب او مبادل سوفت يميل سالب و دلع بمعني كلمة دلع عايز حد يقفش طيزي و انا بين رجله زبي علي خرمه و هو متغرق منه و ميتكسفش اقفله فاتح رجلي و هو قافش طيزي و يمصلي 🔥❤️ كيك Mazo6699

قلبي علي الطلاق حاطط صوره براندي لاف كدا انت دخلت قلبي وعشششت 🙈🙈

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Mazo6699

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%