NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عايز حد سناب شات نضرب عشره مع بعض

• عجبني
التفاعلات: بنوتي لدلع
حد يجى كيك ندردش
Xno.one007X

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

هاي
انا موجود يوم/ليلة واحده بس في القاهرة
سالب بجسم رفيع كيرفي وطيز كبيرة وخرم ضيق فشخ وشعري طويل بنوتي
عايز زبر موجب احلب امه حرفيا افضل ارضع ف لبنه لغيت لما يفضى خالص وابلع كسمه ف زوري كله وممكن يفتحني ويفشخ طيازي نيك لو عرفنا نزبطها
اهم حاجة الجدية فشخ وبدور ف اقرب وقت ممكن دلوقتي حالا
ممكن اجرب اي fantasy او اي حاجة اوسخ حجات حرفيا دماغك ممكن تروح فيها ومعنديش مشكلة مع اكتر من شخص (راجل او ست)
الجاد والجاهز بس يبعتلي خاص او احسن كيك :
Cattivocucciolo

• عجبني
التفاعلات: أبوك و Ozali
وعندي ٢١ سنة بس
جاهز ومولع ف اقرب وقت
معنديش تيليجرام
كيك بس : cattivocucciolo

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
6أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت نكون صحاب و لو ارتحنا لبعض امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون عنده مكان ده kik Amir999777 أو تليجرام @Amir777_999

• عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه
عايز مبادل او سالب من اكتوبر
Kik : erek_james

• عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه
حد يضرب عشره دلوقتي نضرب مع بعض سناب شات؟

• عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه
عاوز أتنااااااك عاوز موجب هارد من الف مسكن او عين شمس يكون زوبره كبييير وراسه محمره ويملاني لبببن ويكون في العشرينات وعندي المكان وجاهز اتناك دلوقتي طبيعي مش شات فالي جاد بس يكلمني واهم حاجه يبعت صور زوبره الاول ع التلجرام وده التلجرام بتاعي للزبيره
Mm_nnmmm

• عجبني
التفاعلات: Ozali
أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت نكون صحاب و لو ارتحنا لبعض امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون عنده مكان ده kik Amir999777 أو تليجرام @Amir777_999

• عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه
عاوز سالب او مبادل فيديو كول

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%