NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

• عجبني
التفاعلات: لولي بنوتي
صباح الخير يا شباب

• عجبني
التفاعلات: bodyboda96 و لولي بنوتي
هاي 💋

• عجبني
التفاعلات: osamaamoon
انا موجب ٢٠ سنه من اسكندريه
عاوز سالب جاد للمقابله مش مهم السن اهم حاجه جسمك يعجبني
ويكون عنده مكان
Telegram: mhhpv7

[COLOR=rgba(222, 223, 255, 0.7)]أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت نكون صحاب و لو ارتحنا لبعض امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون عنده مكان
ده kik Amir999777
أو تليجرام @Amir777_999
[/COLOR]

أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت نكون صحاب و لو ارتحنا لبعض امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون عنده مكان ده kik Amir999777 أو تليجرام @Amir777_999

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك

• عجبني
التفاعلات: ولاء سالب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محتاج سالب ممحون افشخه نيك في طيازه و ده زبري اهو الي يعجبه يكلمني خاص

• عجبني
التفاعلات: خالد سالب ممحونx, وليد سالب سوفت, الرآيق و شخص آخر
صباحو لبن

• عجبني
التفاعلات: Sayed padro

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل