NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

موضوع مثبت للتعارف بين
(المتحررين)عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا طلبى غريب شويه انا محتاج حد محارم امه من اسكندريه أقابله فى العيد أو بعد العيد اتكلم معاه فيس تو فيس عن امه وننزل اى شاطى ونتخيل اى واحدة جامدة فى البحر انها امه ونسخن عليها

• عجبني
التفاعلات: هال
ديوث محتاج اتكلم مع حد زي سواء واحد او واحدة

• عجبني
التفاعلات: Tot، Zezo1988 و Oxe466
ابعتلي نتكلم

عادل ٢٤ سنة
متحرر على اختى نسمة نفسى انيكها او اشوفها بتتناك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: secret mekky, magdymagmag, Ali199 و 2 آخرين
مسا الورد بدور على كبل متحرر من بورسعيد احنا كبل و مش بتكلم الا كبل زينا أحنا مش عايزين حد يجي يقولي أنا سنجل و لا حد يجي يقولي أنا متحرر و مراتي متعرفش و لا حد يقولي احنا بنتكلم عالنت بس احنا بنحب نخرج و نقابل ناس زينا و بنحب السكس الجماعي و احنا شكلنا حلو و نضاف جدا كلموني خاص نتفق

• أتفق
التفاعلات: asaad2024
زوجين وانهاردة قاعدين ف شاليه ف العجمي لو زوجين حابين يشاركونا انهاردة

مسا الورد بدور على كبل متحرر من بورسعيد احنا كبل و مش بتكلم الا كبل زينا أحنا مش عايزين حد يجي يقولي أنا سنجل و لا حد يجي يقولي أنا متحرر و مراتي متعرفش و لا حد يقولي احنا بنتكلم عالنت بس احنا بنحب نخرج و نقابل ناس زينا و بنحب السكس الجماعي و احنا شكلنا حلو و نضاف جدا كلموني خاص نتفق
اشطاا جدا كل ده بس احنا في اسكندرية

في حد هنا في الكويت ؟ عايز احرر مراتي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Zezo1988، magdymagmag و fantom0x0
مساء الخير انا من القاهرة ٣٥ سنه ليا تجارب كتير مع كابلز متحررين وصديقتى ٣١ سنه متخصصين مساج بندور على زوجين متحررين نعملهم مساج ونقف عند اى حدود هما يحبوها … صديقتى قاعده معايا فى القاهره اسبوعين وراجعه الغردقه اللى حابب نتعرف يكلمنى
ممكن خاص

• عجبني
التفاعلات: Cairo m (massage)
موضوع مثبت للتعارف بين
(المتحررين)عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا كريم من قنا ٢٤ سنه موجب
مفيش حد قريب منى مثلا من الاقصر او سوهاج يكون ديوث

• عجبني
التفاعلات: ferass909
حبيب قلب اخوك من جوه تحت امرك استايل نظافه سريه علاقات طويله ومحترمه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا متجوز وبحب التحرر عايز حد يكون نفس تفكيري نتكلم ونتعرف ونكون اصدقاء قبل اى حاجه
تعالا خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%