NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
انا فحل بحب السيطره عاوز سالب ديوث او زوجين متحررين

• عجبني
انا احمد ١٩ سنه ديوث امى سوسن ٣٨ سنه واختى فاطمه ٢٠ إلى يحب يبادل او يبقى فحل ويبقى فى ثقه يبعت
تعالى خاص

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
توب هارد 28 سنة مين عايز يتناك خاص

• عجبني
ما تيجو كل واحد يقول ايه هي اكتر حاجه بيحبها في التحرر
اننا نبقا مع اتنين متجوزين وبراحتنا مع بعض احنا الاربعة مافيش اى قيود

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: تحرر قرف جماعي, soska79, ناقد بناء و شخص آخر
نفسى اتعرف على صديقة متحررة تبقى صاحبتى نخرج مع بعض ونسافر نستمتع ونشرب مع بعض وحسب الراحة النفسية نمارس الجنس هو حاجة اساسية لاننا هنبقى لوحدينا كتير ويا ريت تكون شهوانية زييى وعلى فكرة كله باحترام وبادب لانى سنى اربعينى وعاوز اصاحب واحدة جدعة

• عجبني
انا احمد ١٩ سنه ديوث امى سوسن ٣٨ سنه واختى فاطمه ٢٠ إلى يحب يبادل او يبقى فحل ويبقى فى ثقه يبعت
تعالى خاص
امتعهم بزبي

• عجبني
طلبي صعب يكاد يكون مستحيل عشان كده انا مش مستعجلة عليه و مفيش اسهل من البلوك عندي و مش عارفة ده المكان الصح اللي ممكن الاقي عليه طلبي ولا لا
انا عاوزة حد سنه من 19 ل 23 سنة و يا سلام لو يكون قريب من الدقي او العجوزة او التجمع او مدينة نصر يكون ناعم و كيوت و نضيف و ابن ناس و هاي كلاس فشخ و فيرجين يكون حابب الخضوع لاقصى حد بيحب الكروس دريسينج و الرول بلاي و الدياثة و الخضوع يكون عايش مع مامته و اخته الكبيرة و يكون ديوث فشخ عليهم و مش يكون عنده حدود يكون عاوز يعيش تجربة كاملة بتحرر عمره ما يتخيله يكون عاوز شوجر مامي تحتويه ويجرب اي حاجة حاببها معاها هعرفه عليا شخصيا و هدخله حياتي بشكل كامل و انا عندي مكان عايشة فيه لوحدي خاص بيا انا و بس هنبقى اصحاب لكن بشروطي و بعد اختبارات لازم يعدي بيها عشان يثبت انه جاد و مش بتاع حوارات لاني عندي اللي اخاف عليه فانا مش هكلم اي حد و مش هوافق على اي حد يعني باختصار يبقى جاهز يسلم نفسه ليا حرفيا اكلمه الاول من اكونت فيك ليا على اكونت فيس و يكون معايا كل السوشيال بتاعته فيس واتس تليجرام انستا سناب و يكون جاهز يفتح كام لحد ما اتطمن له
و يطمن انا عندي كارير و ليا اسم اخاف عليه و عشان يبقى عارف انا في اواخر التلاتينات مدرسة انجليزي في مدرسة خاصة مطلقة و اوبن مايندد فشخ و ده يكفي انه هو يعرفه لحد ما انا اقرر و اشوف هينفع يبقى فيه بيننا ريليشن و لا لا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ayarohy
ممنوع ارسال اي حسابات خارجيه او ارقام موبيل او اي وسيلة تعارف او حسابات تواصل اجتماعي علي العام او الصفحه الشخصيه او صور
( كيك ، تلجرام ، فيسبوك ، انستجرام، اكس ، واتس ، او ما شابه ...)
او اي معلومات شخصيه علي العام.
العقوبه تحذير

سيتم حذفه عند انشاء الموضوع

• عجبني
ممكن حد يديثني ع مرتي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: soska79، ناقد بناء و فواد تبادل
كلمني نفس الميول

• عجبني