NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

حد متحرر يكون مش سكته المنتدي دا و لا اللي بيحصل فيه بس داخل لما بيكون هايج وبيجرب حاجات جديدة زيي يبعت مش متجوز متكلمنيش

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء, Ayarohy, jooo93 و 2 آخرين
بندور على كابل زينا.
اللي مهتم يبعت.

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و 3asheq eltahror
حد متحرر يكون مش سكته المنتدي دا و لا اللي بيحصل فيه بس داخل لما بيكون هايج وبيجرب حاجات جديدة زيي يبعت مش متجوز متكلمنيش
كلمني عشان مش عارف ابعتلك خاص ازاي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
احنا كابلز جادين من القاهره وبندور على بنت معانا تشاركنا المتعة
الجادة تبعتلي خاص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء، Tot و Kimo119
عايز خول ديوث اديثه على محارمه

• عجبني
اللي جاد يكلمني مش عارف اكلم حد انا

• عجبني
نفسي اتعرف علي متحرره للجواز ، انا جاد وبدور علي واحده تناسبني ، انا سني ٣٣ سنة ومعنديش حدود للتحرر ، بس في نفس الوقت عايز واحده تبان قدام الناس اننا عاديين عشان اهلي وعشان شكلنا ، انما انا معنديش مانع من اي حاجه ممكن تحصل وهضمنلها اني هحبها وهشيلها جوه عيوني وهبقي مبسوط جدا وهي مستمتعه وعايشه حياتها معايا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و mahmoud fahlk1
متحرر من اليمن

• عجبني
التفاعلات: Mohalid96, ناقد بناء, Tot و 2 آخرين
حاجه صعبه ٥٠ مشاركه عشان تكلم حد خاص سهلوها شويه عشان نعرف نتكلم مع بعض

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء، Kimo119 و سالمان
ادول على مبادل نبادل أمهاتنا

• عجبني
انا عايز متحرر او ديوث جاد جداً جداً جداً لاني انا جاد جداً جداً جداً وعندي تجارب وعلاقات حقيقي قبل كدة تجارب علي ارض الوقع مع متحررين وديوثين فا لو انت جاد فعلا وصادق ومش بتاع هري وحورات ابعتلي خاص
الجادين فقط

• عجبني
عايز ديوث اديثه حالا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Koko koko89
ع فكره انا اهم حاجه عندي الامان واني احافظ على الكابل اللي معايا واخليهم دائمل ليهم احترامهم واهم حاجه عندي الاحترام ليهم ول الراجل الزوج

وعمري ما اقلل منه ما هحسسنسك ميولك حريتك وانا جاي احققلك حلمك وحريتك وابسطك وادلع انت والمدام وبكل حنيه الدنيا والاحتواء والاحترام والتقدير وعمري انك أقل من اي راجل العكس انت التوب وراجل بجد وانا جاي عشان نقضي ليله العمر واحلى ليله كلها رقص ودلع ونيك ومساج وحب وخبره ٥ سنين كابلز انا سينجل موجب بس عشت اجمل واحلى ليالي العمر مع كابل فلو حابب حد يحسسك برجولتك ويبسطك انت والمدام بدون مقابل يبقى الحكيم اللي هو انا واوعدك هتتبسطو اووي وف سريه وللمعلومات لو انت عايز تحرر مراتك ومش عارف انا هساعدك الالف الياء يلا مستني ايه اقرا الكلام بقلبك
هوا التحرر معناه الدياثه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء, خالد اخصائي مساج٢, TIPo و شخص آخر
عاوز ديوث من بورسعيد

• عجبني
تعال ومتخفش

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل