NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

فحل 20 سنه اسكندريه وليا تجارب قبل كده
عاوز اتعرف على زوجين او متحرر

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نفسي اتجوز بنت او مطلقة متحررة ، انا سني ٣٣ سنه وبدور علي عروسة متحررة بدون قيود تكون مناسبة ليا والمهم يكون التحرر بيننا وبين بعض بدون تحدي للمجتمع ، كلميني نتعرف ولو حابه الفكره نكمل ونرتبط ❤️

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و fantom0x0
انا يوسف ، عندي ٤٣ سنه ديوث وبحب اتكلم عن مراتي ، هيا ما تعرفش عن ميولي حاجه ، ولا ليها في الكلام ده خالص
حابب اتعرف علي حد يكون من سني وعنده نفسك الميول ، نتعرف علي بعض ونديث بعض خيالات ومافيش مانع لو رتبنا مقابله بعد ما نتطمن لبعض
تعال
ابعتلى خاص

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و ديوث زوجتي_
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هشام ٣٧ متحرر زوجتي ٣٢ للتعارف والتواصل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: العقرب18, Joe223314, خالد اخصائي مساج٢ و 8 آخرين
محتاج الاقي شيميل مصريه حقيقية نتبسط سوا لو فيه هنا ابعتيلي أو لو حد يعرف واحدة يكلمني

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
ممكن حد يعلمني ازاي ابدء threesome مع جوزي و انا اللي اختار الشريكة مش هو

• عجبني
التفاعلات: خالد اخصائي مساج٢, ناقد بناء, Tot و شخص آخر
مساء الخير انا من القاهرة ٣٥ سنه ليا تجارب كتير مع كابلز متحررين وصديقتى ٣١ سنه متخصصين مساج بندور على زوجين متحررين نعملهم مساج ونقف عند اى حدود هما يحبوها … صديقتى قاعده معايا فى القاهره اسبوعين وراجعه الغردقه اللى حابب نتعرف يكلمنى
انا من الغردقه وحابب اتعرف

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Cairo m (massage)
أنا بدور على متحرر راقى أو أسرة محترمه متحررة نكون اصدقاء بمعنى الكلمه و نكون سر بعض و أنا ليا تجارب فعلية مع أسر محترمة وقضيت معاهم سنين أنا سنجل من القاهرة شخص محترم كتوم راقى و فنان فى المساج لو حابب المدام تعمل احلى مساج برايفت ينسيها كل تعبها وتسترخى أنا موجود

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%