NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

احنا كابلز ومحتاجين كابلز جاد
الجاد وبقول تاني يكونو كابلز يبعت خاص

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و 78876Gogo
عاوز ديوث اشاركه فمراته وامه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
انا موجب فحل
اي سالب او متحرر بيدور علي علاقه جاده او شات او بيدور ع حد يتكلم ويحكي معاه ويفضفض ف سريه وامان تمام يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Mero69o
الواحد زهق عشان مش لاقي حد ديوث بجد يفشخه ويفشخ محارمه او مراته او خطبته
كلهم بتوع كلام وحوارات فيك ويوم ما يبعت صور تكون صور مسروقه من نت ولما تقوله كدا يتقمص ويعمل بلوك
يابني لو ميولك كدا استحمل واستمتع ومتروحش تكلم ٥٠٠ وتنشر صور اهلك معاهم
هو كلم واحد تكون واثق فيه وخليه يمتعك وابعتله كل حاجه
انا هنا عشان امتع نفسي وامتع ديوث معايه وافشخ اهله
الديوث وجد فعلا وعايز بتمتع في سريه وثقه ان مفيش لا حرف ولا صورة هتطلع من شات
يبعتلي هنا
وانا اظبطه وهيعرف ان تعامل معايه احسن حاجه عملها في حياته بائسه هفتحله كل ابواب متعه
انا ٢٥ سنه دكتور
لما نشوف مين مستعد ل متعه الحقيقه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و الابن الراجل
انت عبيط هو علشان ديوث يبقى لازم يبعتلك صور حقيقيه ، لا طبعا مينفعش لأن هو ديوث من جواه مش هيقدر يعلنها بالصور والكلام
ياعم ماشي يبقي صريح يقول دي شبه وانا هحترم دا
انما جو لا دي هي ويحلف وجو هبل مش بحب كدا
انا معنديش اعتراض مع المش حابب يبعت او حابب ياخد وقت علي مايثق في الشخص حقه طبعا وحقه جدا
لكن عندي اعتراض علي البيقول دول هما ويحلف ويتشنج ولما توريلو انها من علي نت يتقمص ويختفي
فهمت قصدي
جو تخدعني او تقل من عقلي او عايزني اهيج علي خيال وتقنعني بالعافيه انه حقيقه دا مبحبوش
قول انا اخري كذا هحترم دا
قول دا شبه خلاص تمام
انما جو حذق وخولانه دا مبحبوش
غير عدم منطق في كس ام الصور البيبعتوها الهو كس ام استفزاز يعني احترم عقلي شويه يبقي واد شحط حاجه وعشرين وباعت صورة واحده في تلاتين ويقولك دي امي خمسين سنه😂
يعني اسرق بمنطق حتي مش اي طيز مليانه تقول دي مامتك وهما عشره خمستاشر صورة منتشرين مش بيتغيروا واحد حفظهم يفضلو يبعتوا فيهم
طب اهيجك ازاي وانا قرفت من كس ام دي صور
هو فيه اي يكون صريح وصادق واوقات بقي حته خيال الاوفر انا شوفت كذا وكذا وحصل كذا وتطلع دي قصه قراها في منتدي بيحكيها بالحرف وعايزني اهيجه
واول ما يجيبهم يختفي😂
وهو صدقني مش ديوث ولا نيله ولا دي ميوله هو فقط زهق من سكس عادي وزهق من كتر فيديوهات وعايز تغير شويه يقول انا ديوث شويه انا سالب شويه انا بنوتي شويه انا عايز بنت ابقي خاضع ليها
هو هو نفس الشخص صدقني
هو ملان وبيتسلي ومش عارف ميول بتاعته اي بيجرب وخلاص
انا احب الصدق في تعامل والاحترام متبادل
لو انت عجبك الاوضاع دي وناس دي ف انت حر في حياتك طبعا
لكن انا حابب ناس جد العارفه ميولها وعايزه تتمتع في سريه وامان ويكون صادق ويقول انا اخري كذا انما جو تحوير دا انا مش بحبه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ناقد بناء و قيصر النيك ١٠١١
مساء الخير يا شباب انا احمد من المعادى و معايا صاحبتى ايمان بندور ع كابل نقضي وقت لذيذ سوا اللى جاد بس يبعتلى يا شباب ومساكم ورد

• عجبني
انا 26 سنجل فحل
بدور على كبلز من القاهرة او ديوث على محارمه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
بدور علي زوجين متحرين وكلهم هيجان بعشق كل الاعمار حرفيا انا من شبرا اتمني الاقي الي بدور عليه 😍😍❤️
انت معاك مراتك ولا لوحدك

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و البرنس وبس
اولا كده انا عندي ٢٨ سنه موجب من دمياط محترم وابن ناس وعندي خبره في المساج وبعشق لحس الكس جدا وانا سينجل
حجم زبري ١٣ سم
ف انت ي حبيبي المتحرر المحترم لك مني كل الود والتقدير والاحترام وانت فوق دماغي وانت مش قليل ولا حول انت ارجل الرجاله ولكم منى اجمل واحلى وارق تحيه انتم فوق راسي وعمري ما استغلكم ولا اذذيكم انتم احسن وأشرف ناس زوجتك مش شرموطه ولا شمال العكس دي هي ست البنات وست الكل وليها كل الحب والتقدير وانا عارف انك مكفيها ومكيفها ومدلعها بس دي متعه ليكم وانك تقدر ع ميه ست ومراتك برضه مكيفاك ومكفياك وانا بحب اسعدكم وابسطكم وافديكم برقبتي وهخاف عليكم اكتر من نفسي ومعايا بجد هتعيشو ليله جميله اوي وكل حاجه في سريه وامان واحتواء وآخرها باب الغرفة وبره الغرفه مفيش حاجه حصلت وانا حابب نتمتع وسعادتكم قبل سعادتي وعمري ما أقل منكم ولا ااذيكم انا جاي للمتعه وانتم سعادتي واتمنى بجد القي حد جاد وصادق انتم فوق راسي فلو حابيني تجربه انا هيبقى ليا الشرف اني اكون معاكم ولو خايفين واول مره ف اوعى تخافو لانكم معايا هتبقو ف أمان وعمري ما احكي عنكم وليا خبره ف مع كابلز و بصراحه انا هخاف عليكم جدا ووعد مني اني ابسطكم ولنا عوده واتمنى الجديه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و الباحث عن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%