NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

انا جديد هنا لكن متحرر من اكتر من 10 سنين مراتي متحررة كمان بس هي متحررة في الحقيقة مش بتدخل ع النت بقالنا فترة ما مارسنا تجربة تحرر وبندور ع حد جديد ويكون امان طبعا نتعرف ونشوف الدنيا فيها ايه ممكن يتم
ابعتلي ومش هتندم

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
انا من مصر ونفسي انيك امي عاوز اجيب منوم ومش عارف منوم بجد واصورها وادخل حد عليها واصورها وهي عريانه معاه وابتزاها انا وهو ونيكها سوا ياريت حد يساعدني ويجيب ليا المنوم بس يكون منوم مفعوله اكيد
كلمني

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و عايز بس
  • عجبني
عاوز حد راقي نتكلم عن امي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Tot و الجنتل حوده
حد يفهمني ازاي بعمل شات بيني وبين حد انا توهت

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء، Ali199 و العنتيل الشمال
بدور ع ديوث امه او كابل يكون الزوج بوتوم😋

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
نفسي احرر مراتي واشوف كسها مفشوخ قدامي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء, nader.maha, 3asheq eltahror و شخص آخر
مطلوب متحرر جاد ابن ناس بجد مش كلام

• عجبني
انا عايزة اسمع قصص السكس بين و الراجل و مراتة او امة. وابقى عارفة انهم بيعملو سكس و انزل عليهم. اللي جابب يتكلم على مراتة او مامتة انا عايزة اسمعة يكلمني خاص

• عجبني
ع فكره انا اهم حاجه عندي الامان واني احافظ على الكابل اللي معايا واخليهم دائمل ليهم احترامهم واهم حاجه عندي الاحترام ليهم ول الراجل الزوج

وعمري ما اقلل منه ما هحسسنسك ميولك حريتك وانا جاي احققلك حلمك وحريتك وابسطك وادلع انت والمدام وبكل حنيه الدنيا والاحتواء والاحترام والتقدير وعمري انك أقل من اي راجل العكس انت التوب وراجل بجد وانا جاي عشان نقضي ليله العمر واحلى ليله كلها رقص ودلع ونيك ومساج وحب وخبره ٥ سنين كابلز انا سينجل موجب بس عشت اجمل واحلى ليالي العمر مع كابل فلو حابب حد يحسسك برجولتك ويبسطك انت والمدام بدون مقابل يبقى انا واوعدك هتتبسطو اووي وف سريه وللمعلومات لو انت عايز تحرر مراتك ومش عارف انا هساعدك الالف الياء يلا مستني ايه اقرا الكلام بقلبك

• عجبني
حد يجي تبادل نسهر سوا ؟

• عجبني
فحل 20 سنه اسكندريه وليا تجارب قبل كده
عاوز اتعرف على زوجين او متحرر

• عجبني
للتعارف الجاد زوجين عايزين تبادل مع زوجين من الاسكندريه بس يكونو ولاد. ناس متحضرين .. الموضوع فى سريه تامه . انا ٣٦ وزوجتى ٣٥ . وياريت بلاش ******* تخش تتكلم.

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Falcon87
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%