NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و AndyCat
انا شاب ٣٦ سنه نفس اعيش احساس انام مع واحدة قدام جوزها اتمنى لو فعلا حد جاد وبسرية يتواصل خاص

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ديوث وعرص علي اختي لفحل يعرف يفشخ شرفي تحته اختي هند 28 سنه متجوزه وركبه جوزها زي ماركبتني الكلمه الاولي والاخيره ليها واحنا كلوتات عندها
تعالى خاص

• عجبني
مساء الخير انا احمد متجوز ونفسي في صديق متجوز زيي نكون اصحاب نتعرف نخرج مع بعض نسافر نعمل صداقه عائليه وطبعا يكون قريب ليا ونعرف عن بعض كل حاجه مش مجرد تعارف شهوه وجنس ياريت الي حابب كده يكلمني

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ناقد بناء, Couple_lilly, 3alaavol و 7 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
مساء الخير انا احمد متجوز ونفسي في صديق متجوز زيي نكون اصحاب نتعرف نخرج مع بعض نسافر نعمل صداقه عائليه وطبعا يكون قريب ليا ونعرف عن بعض كل حاجه مش مجرد تعارف شهوه وجنس ياريت الي حابب كده يكلمني
انا بدور على حد كدة

• عجبني
انا بدور ع بنت عايزه تتجوز ولد ديوث متحرر تعيش معاه براحتها وننبسط سوا انا جد وجاهز

• عجبني
  • عجبني
ابعتلى خاص

• عجبني
كلمني

• عجبني
فحل 20 سنه اسكندريه وليا تجارب قبل كده
عاوز اتعرف على زوجين او متحرر

• عجبني
انا زوج متحرر ع مراتى تجسس فى حد نفس ميولى نتكلم على مراتتنا ونتخيلهم

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ناقد بناء, for funy, 3alaavol و شخص آخر
انا سالب من القاهره عايز زوجين راجل و ست اكون معاهم في العيد