NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

عاوز ديوث دلوقتي مين فاضي

مصري متزوج متحرر مبادل، بدور على حد زيي بالظبط نتشارك كل حياتنا سوا
ابعتلى انا زيك

• عجبني
التفاعلات: خالد اخصائي مساج٢ و وليد رضا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز اتعرف ع وحده متحرره جوزها بيعرص عليها

انا جديد هنا لكن متحرر من اكتر من 10 سنين مراتي متحررة كمان بس هي متحررة في الحقيقة مش بتدخل ع النت بقالنا فترة ما مارسنا تجربة تحرر وبندور ع حد جديد ويكون امان طبعا نتعرف ونشوف الدنيا فيها ايه ممكن يتم
كلمني

موضوع مثبت للتعارف بين
(المتحررين)عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
عاوز اصدقاء متحررين راقين اخر شئ الجنس انا عاوز ناس راقيه اكون صدي ليهم عشان عندي وحده وبحب اكون صداقات نفس ميولي باقي التفاصيل خاص

مساء الخير انا متجوز وبحب التحرر عايز حد يكون متجوز نفس تفكيري نكون اصدقاء وياريت من مصر
انا بدور علي حد زيك كده ياريت نبقا اصحاب

عاوز اصدقاء متجوزين عندهم نفس الميول نبقا اصحاب

• عجبني
التفاعلات: خالد اخصائي مساج٢
انا جديد هنا لكن متحرر من اكتر من 10 سنين مراتي متحررة كمان بس هي متحررة في الحقيقة مش بتدخل ع النت بقالنا فترة ما مارسنا تجربة تحرر وبندور ع حد جديد ويكون امان طبعا نتعرف ونشوف الدنيا فيها ايه ممكن يتم
ابعتلي خاص وصدقني انا اختيارك الصح

يا صاحبي انت صاحبي واخويا وحبيبي
بس انا فعلا بهيج على مامتك وبروح من عندك اجيبهم عليها

وهتلاقي مين تثق فيه غيري

ومامتك دي في عيوني دي الغالية وأم الغالي

كلمني ع الخاص

متتحرر خطيبتى

ابعت خاص

مسا الخير انا شاب تعليم عالي جاد جدا وكتوم علي قدر من الجمال طول ١٧٣ وزن ٧٥ من شبرا الخيمة ٢٧ سنه اعمل بمركز مرموق سنجل لزوجين متحررين. اتمني اتعرف علي زوجين متحررين شكرا

بدور علي متحرر او دايوث يكون جاد

عايز حد نتبادل صور محارمها الحقيقيه بس صور ب اثبات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%