NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الخير انا متجوز ونفسي حد متجوز برضه نكون اصحاب نعرف عن بعض كل حاجه ناخد رأي بعض نخلي مراتتنا صحاب ونخرج ونقابل بعض كاصحاب
كلمني

انا جديد هنا لكن متحرر من اكتر من 10 سنين مراتي متحررة كمان بس هي متحررة في الحقيقة مش بتدخل ع النت بقالنا فترة ما مارسنا تجربة تحرر وبندور ع حد جديد ويكون امان طبعا نتعرف ونشوف الدنيا فيها ايه ممكن يتم
تعالا

انا بدور ع بنت عايزه تتجوز واحد زيي ديوث يعرص عليها وكدا انا جد جدا وجاهز وهنظبط يعني كل حاجه لو حد حابه ممكن نتكلم ونشوف

عايز تبادل زوجات ندردش مع بعض الي جاد يجي خاص

• عجبني
التفاعلات: رغبات زوج و وحيد حزين
ايه بقى مفيش حد

اولا كده انا عندي ٢٨ سنه موجب من دمياط محترم وابن ناس وعندي خبره في المساج وبعشق لحس الكس جدا وانا سينجل
حجم زبري ١٣ سم
ف انت ي حبيبي المتحرر المحترم لك مني كل الود والتقدير والاحترام وانت فوق دماغي وانت مش قليل ولا حول انت ارجل الرجاله ولكم منى اجمل واحلى وارق تحيه انتم فوق راسي وعمري ما استغلكم ولا اذذيكم انتم احسن وأشرف ناس زوجتك مش شرموطه ولا شمال العكس دي هي ست البنات وست الكل وليها كل الحب والتقدير وانا عارف انك مكفيها ومكيفها ومدلعها بس دي متعه ليكم وانك تقدر ع ميه ست ومراتك برضه مكيفاك ومكفياك وانا بحب اسعدكم وابسطكم وافديكم برقبتي وهخاف عليكم اكتر من نفسي ومعايا بجد هتعيشو ليله جميله اوي وكل حاجه في سريه وامان واحتواء وآخرها باب الغرفة وبره الغرفه مفيش حاجه حصلت وانا حابب نتمتع وسعادتكم قبل سعادتي وعمري ما أقل منكم ولا ااذيكم انا جاي للمتعه وانتم سعادتي واتمنى بجد القي حد جاد وصادق انتم فوق راسي فلو حابيني تجربه انا هيبقى ليا الشرف اني اكون معاكم ولو خايفين واول مره ف اوعى تخافو لانكم معايا هتبقو ف أمان وعمري ما احكي عنكم وليا خبره ف مع كابلز و بصراحه انا هخاف عليكم جدا ووعد مني اني ابسطكم ولنا عوده واتمنى الجديه

عايز زوج وزوجه ونكون احنا التلاته اصدقاء ويجوا عندي ونخرج ونشارك بعض كل حاجه سوا
مش جنس وبس

نفسي انيك واحده قدام جوزها اوي مافيش هنا ولا اي

اي متحرر ديوث صاحي يجي خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%