NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

انا شاب تعليم عالى جاد وكتوم ووسيم وأمين رياضى جسمى منسق طولى 166ووزنى 75 من القاهره 27سنه سنجل راقي لزوجين متحررين نفسهم يتخلصو من الروتين والملال الجنسى أو نفسهم فى الانجاب لظروف خاصه بكل سريه تامه وامان واحترام متبادل

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، سالي س و نوحالح
ياريت فحول فوق ال 30 يكونوا بيعرفوا يديثوا صح ويهملني اني شرموطه مش كل همه اني ابعت صور وخلاص انا بنوتي ديوث علي امي غادة 40 سنه واختي ريهام 15 سنه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: انسان بسيط, متحرر ضد الفحول, TIPo و 6 آخرين
ياريت فحول فوق ال 30 يكونوا بيعرفوا يديثوا صح ويهملني اني شرموطه مش كل همه اني ابعت صور وخلاص انا بنوتي ديوث علي امي غادة 40 سنه واختي ريهام 15 سنه
كلمني

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
مساء الخير جميعا انا 33 سنة موجب بدور ع كابلز يكون راقي ومتفاهم مش للجنس وبس اتمني ف الاول نكون اصحاب يكون من القاهرة اتمني لو موجود تتواصل معايا وشكرا للجميع

• عجبني
عايز زوجين ليا انا ومراتي نتبادل

• عجبني
التفاعلات: انسان بسيط, باحث عن المتع, lordmahmoud و 6 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
للزوجين اللي حابين يجربو ثلاثي
احمد 21 سنه للي حابب يشاركني معاهم

• عجبني
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ناقد بناء و Alaa69
انا متخصص مساج من القاهره ٣٦ سنه وليا تجارب كتييير مع كابلز … بحب علاقاتى مع الكابلز اكتر نن انى اتعرف على بنت لواحدها .. الموضوع ممتع وكله تحرر ورقى … بدور على كابلز او متزوجين متحررين راقيين و الموضوع بيمشى حسب الحدود اللى يحبوها سواء خروجه عزومه على غدا ، مساج واكتر … بحترم جدا الحدود اللى هما بيكونو حاطينها وعايزين يقفو عندها ، اتمنى اتعرف على كابل راقى وماعنديش مشكله اذا كنا هانتعرف كاش او صداقه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و سالي س
  • عجبني
محتاج كابل وقبل اي حاجه اكلم الراجل كام يوم لحد ما الدنياا تبقي تمام اطمن وحب الموضوع ماشي مقلق خلاص مش هغصب عليه انا شاب من القاهرة سني م كبير بس خبرتي كبيره اوي حنيه ورومانسيه تلاقي عنف وعقاب بردو تلاقي

• عجبني
عايز مطلقه او زوجين المكان جادن سيتي الرغي الكتير مليش فيه ولو عايزين مقابل معنديش مشكلهوبس يكون في المعقول وميحسسنيش ان مراته جورجينا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و Lucifer the best fucker
سنجل من القاهره
عاوز اتعرف على كبلز او ديوث جاد
تعارف ومقابله

• عجبني
متحرر و ديوث ابحث عن شخص نفس الميول فقط ، تواصل خاص

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء, الهووس, وليد رضا و 2 آخرين
فيه حد متحرر نتعرف ونبقي صحاب