NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

ع فكره انا اهم حاجه عندي الامان واني احافظ على الكابل اللي معايا واخليهم دائمل ليهم احترامهم واهم حاجه عندي الاحترام ليهم ول الراجل الزوج

وعمري ما اقلل منه ما هحسسنسك ميولك حريتك وانا جاي احققلك حلمك وحريتك وابسطك وادلع انت والمدام وبكل حنيه الدنيا والاحتواء والاحترام والتقدير وعمري انك أقل من اي راجل العكس انت التوب وراجل بجد وانا جاي عشان نقضي ليله العمر واحلى ليله كلها رقص ودلع ونيك ومساج وحب وخبره ٥ سنين كابلز انا سينجل موجب بس عشت اجمل واحلى ليالي العمر مع كابل فلو حابب حد يحسسك برجولتك ويبسطك انت والمدام بدون مقابل يبقى الحكيم اللي هو انا واوعدك هتتبسطو اووي وف سريه وللمعلومات لو انت عايز تحرر مراتك ومش عارف انا هساعدك الالف الياء يلا مستني ايه اقرا الكلام بقلبك
خاص

موضوع مثبت للتعارف بين
(المتحررين)عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا زياد 25 سنه فحل موجب لو فيه ديوث جاد يبعتلي

موضوع مثبت للتعارف بين
(المتحررين)عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
ديوث امي ومشتهيها عمري ٢٢ اتمنى اتعرف على بنت متحررة اكبر مني او ديوث فقط ما بدي فحول

• عجبني
التفاعلات: Jack699
محتاج حد راقي متحرر نكون صحاب قبل اي شئ

• عجبني
التفاعلات: Sory80
محتاج. متحررر جاد و صادق

• عجبني
التفاعلات: jooo93
أنا مهندس ٢٩ سنة بحب المتحررين جدا و الديوثين و ليا تجارب كتير بدور علي حد حابب يطلع كل إللي جواه و يتمتع و أهم حاجة الرضا و التفاهم و الاحترام المتبادل
تلجرام : OH944

انا شاب 27سنه من القاهره طولى 166ووزنى 75 عريض وقمحى كتوم ووسيم وأمين رياضى جسمى منسق سنجل راقي لزوجين متحررين نفسهم يتخلصو من الروتين والملال الجنسى أو نفسهم فى المتعه او الانجاب لظروف خاصه بكل سريه تامه وامان واحترام متبادل الكيك 142ahmed

سنجل عايش بتركيا بحاجة لكبل نمون اصدقاء ويكون في بينا سرية ونعيش ك عائلة اول مجرد اصدقاء سهر وهيك

محتاج كابل او زوج متحرر للتواصل ضروري

• عجبني
التفاعلات: mrdude003
محتاجه متحرر بعلم مراتو هسألك سؤالين وبس محتاجه افهمهم

• عجبني
التفاعلات: عاشق الاخت والام و وليد رضا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ديوث امي ومشتهيها عمري ٢٢ اتمنى اتعرف على بنت متحررة اكبر مني او ديوث فقط ما بدي فحول
تعالي انا ديوث شبهك

#عنتيل_المنوفية
  • انا محلل لرد المطلقات موجود شرعي و عرفي في سرية تامة وجدية
  • اللي عاوزه زوج متعه او مسيار انا موجود
  • مش بتعرف تمتع مراتك انا موجود
  • اللي مش بيخلف انا موجود ملقح سري
  • عاوزه تتبعبصي و تتفشخ ف المواصلات انا موجود هروق ع لحمها
#عنتيل_المنوفية
الديوث والست والمطلقة والارملة وال***** والفلاحه والمسيحية واللي بتحب الشتيمه والخضوع انا عريان دلوقتي هفشخها وافشخه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%