NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

سليف ماسوشى جاهز وعاوز ماستر سادى فاجر عنده افكار حلوة للتعذيب والاستعباد انا من الجيزة وعاوز ماستر قريب عنده مكان وبيحب يشرب ...لابس قطعتين ومستعد انزل باللبس تحت الهدوم دلوقت ىلو معاه عربية
تعال خاص عايزك

انا فحل سادي عاوز واحد او وحده يتقبلوا كل شئ بدون حواجز👉😎😎

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt و Pepo salb
عاوز ماستر راجل او بنت اكون كلب ليها وخاضع

عاوز حد يكون عنيف ومسيطره لاقصي حد

• عجبني
التفاعلات: Abou jabel
٢٩ سنه سادي عنيف

• عجبني
التفاعلات: Toommc و Pepo salb
موضوع مثبت للتعارف بين
(الساديين . المازوخيين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
عاوز بنت علاقه سريه تامه تحب السياديه والعنف

أنا سادي ماستر عنيف عايز خاضعه او خاضع وياريت يكون بنوتي في علاقه مستمره وفي سريه

انا ماستر عاوز سليف يكون مطيع لاقصي درجة و ميجادلش في حاجة لاني مش بحب اللي بيجادل او اللي بيفكر في الكلام مرتين
يكون موجود عنده المكان و انا هجيلوا مش مهم المسافة + هنتعرف الاول بس لو في خول عاوز شغل عيال و تعرف و صور اخره بلاش يكلمني علشان هفشخة اللي يكلمني يكون جاهز للمقابلة في اي وقت

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%