NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الساديين . المازوخيين)

عاوز كلب سليف لعلاقة دايما مش مرة وخلاص

• عجبني
التفاعلات: عايز بس
عايزة سحاقية خاضعة
انا شاب 24 سنه ماليش اي تجارب جنسيه قبل كده ومحتاج واحده تكون بتعرف تسيطر عليا وتعلمني كل حاجه

انا شاب 24 سنه طولي 169 سنتي ابيض عيوني خضرا جسمي عادي مش تخين ولا رفيع انا ماليش اي تجارب جنسيه حقيقع كله عباره عن مواقع البورن نفسي في واحده ساديه تكون تعرف تتحكم وتمتعني مع العلم انها اول مره ليا فتعرف تتعامل مع ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مين جرب احساس السيطرة والخضوع بجد و اتجراء ونفذ مقابلة اتفق عليها إذا كان ولد او بنت تعالو خاص احكولي يمكن نتقابل عندي المكان و منطقتي راقية
انا

• حبيته
التفاعلات: mideo22
ع فكره انا اهم حاجه عندي الامان واني احافظ على الكابل اللي معايا واخليهم دائمل ليهم احترامهم واهم حاجه عندي الاحترام ليهم ول الراجل الزوج

وعمري ما اقلل منه ما هحسسنسك ميولك حريتك وانا جاي احققلك حلمك وحريتك وابسطك وادلع انت والمدام وبكل حنيه الدنيا والاحتواء والاحترام والتقدير وعمري انك أقل من اي راجل العكس انت التوب وراجل بجد وانا جاي عشان نقضي ليله العمر واحلى ليله كلها رقص ودلع ونيك ومساج وحب وخبره ٥ سنين كابلز انا سينجل موجب بس عشت اجمل واحلى ليالي العمر مع كابل فلو حابب حد يحسسك برجولتك ويبسطك انت والمدام بدون مقابل يبقى انا واوعدك هتتبسطو اووي وف سريه وللمعلومات لو انت عايز تحرر مراتك ومش عارف انا هساعدك الالف الياء يلا مستني ايه اقرا الكلام بقلبك

ممكن وحده من الاردن تحب تكون خاضعه او شب بنوتي

انا سليف 21 سنة ابيض و رفيع من القاهرة .. بمارس خضوع من و انا صغير و كنت بعمل Feet licking للي بمارس معاهم و كنا بنعمل حاجات كتير بعيدا عن الجنس
عايز ماستر او ميسترس من القاهرة
موجود ابعتلي خاص

ماستريس مسيطرة انيك الكلبات و انيك الكللابب و الديوثيين انيكها و انيك محارمهم بزب الاصطناعي لو عاوز أو عاوزة تعالي و انا هفشخك و افشخها
ابعتيلي

سليف لاي ملكه
اي ملكه محتاج كلب ليه تبعتلي خاص

عاوز ملكة تبقى ساديه لأقصى درجه شات

عابز سليف من المنصورة

• أتفق
التفاعلات: MidoO2
انا ماسترر من القاهره بدور علي سليف لعلاقه مستمره من القاهره

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt
بدور ع بنوته او ست كبيره تكون slave عندي و تبقي عايزه تكون بتاعتي و تنفذ الاوامر وتقول حاضر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%