NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

مساء الخير ..انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات وصوتى احلى من صوت البنات ولما تكلمينى هتحسى انك بتتكلمى مع بنت
مستنياكى تبعتيلى على الخاص ونتكلم صوت

• عجبني
التفاعلات: zozm23 و Eagle Egypt
  • عجبني
التفاعلات: zozm23
موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
لو حد هنا من بنها 😁😁😁

• عجبني
التفاعلات: Bwc
هاي انا عمري 18 بدي بنت سكسية نتسلا مع بعض

مفيش بنوته او ست جايه تصيف في جمصه
وعاوزه تقضى مصيف ممتع مع شاب فى سرية
ومعامله باحترام

عاوز اتعرف على ست اربعينية او ثلاثينية يكون بينا علاقة كليه اعمق واكبر من مجرد جنس وخلاص نعوض بعض عن اي مشاعر ناقصة مش احتياجات جنسية وبس واهم حاجة انه باحترام وسرية

سعات لما ديوث يكلمني ويوريني أمه أو اخته او مراته ويوريني جسمهم انا كبنت بهيج عليهم واقوله من حقك بصراحه تبقي ديوث عليهم وحتي صفحتي علي الفيس لما بيبعتولي عليها عشان يسألوني حلوه ولا لا بيبقوا بصراحه جامدين وبذات الأمهات عليهم حاجات غريبه 😆 وبقيمهم من عشره ومحدش خد عشره من عشره عشان انا بس الي عشره من عشره 😇 سوري النرجسيه عندي 200في 100وبقولهم استمتعوا وانبسطوا بيهم
عشان كده تمتع أيها الديوث
تعالي اقيمك لو مش خايفه من التقييم😅😅

انا بدور علي كابل جادين .. متزوجين او متصاحبين ... انا معايا مراتي وبنتها ... بمقابل او بدون

انا بدور علي كابل جادين .. متزوجين او متصاحبين ... انا معايا مراتي وبنتها ... بمقابل او بدون
لو سنجل عادي عادي ولا

عايز اتعرف على بنت او ست نكون اصحاب وعلاقة مفتوحة

انا ميدو ابحث عن ست سنها كبير وجسمها مليان

عاوز ست او بنت من الغردقة او حتي جاية تصيف او تتفسح ف الغردقة وتكون محترمة بس محرومة في كل سرية او بتدور علي المتعة الحقيقية انا شاب محترم تعليم عالي وشهواني جدا واعرف امتع اللي معايا واكيفها اوووي مش مجرد سكس وخلاص اللي مش هتعرف تتواصل تعمل اي ريآكت ع الكومنت حتي وهخش اكلمها انا او تخش تبعتلي علي طول خاص

عايز واحدة جوزها مش مكيفها او مسافر او ارملة او مطلقة محرومة من المتعة الحقيقية تكلمني وهدلعها احلي دلع بكل سرية بجد تعبان اوي

اهلا انا مينا من اسكندريه عندى ٢٠ سنه كنت عاوز اتعرف على بنت من اسكندرية أو سالب يكون عنده مكان نضيف ياريت الجديه فى التعامل

انا سنجل من القاهره
ببحث عن مدام او بنت للمتعه

بدور على واحدة تكون بتعشق الطيز
صداقة الاول و بعد كده جنس.
بشرط طيز بس
انا anal only

مش عاوز سالب مربرب ليك ولمراتك ؟؟

• عجبني
التفاعلات: Havefun
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز اتعرف علي بنت شبهي تكون بتحب التحرر بهدف الجواز ، هنتكلم هنا الاول ونتعرف عادي لو ارتاحنا لبعض هنكمل تيليجرام لو كملنا نتكلم واتس بعدها نتقابل واتقدملها ونتجوز ، انا مستعد للجواز لكني مستحيل اقدر اتخيل حياتي مع واحده مش شبهي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%