NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

فى بنت صاحية نتكلم شوية

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مفيش واحده قريبه من شبرا نقضي العيد سوا

عاوز بنت او مدام تكون بتحب العنف

عايز اتعرف عبى بنت نكون اصدقاء ونتكلم في كل حاجه ونطور علاقتنا لو حصل انسجام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ف حد هنا يجي خاص

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مرحبا انا شاب من العراق طالب جامعي مثقف أبحث عن فتاة من العراق تكون سادية ملكة تعاملني زي الكلب بتاعها وادوس على راسي وتخلي رجلها بحلكي وتهيني وتتفل علي واكون خاضع تحت رجليها وكلشي أعمل الها اي شي تتمناه

• عجبني
التفاعلات: فحل جيزاااوي
عايز بنوتة في نطاق القاهرة نبقي صحاب 🥹

سعات لما ديوث يكلمني ويوريني أمه أو اخته او مراته ويوريني جسمهم انا كبنت بهيج عليهم واقوله من حقك بصراحه تبقي ديوث عليهم وحتي صفحتي علي الفيس لما بيبعتولي عليها عشان يسألوني حلوه ولا لا بيبقوا بصراحه جامدين وبذات الأمهات عليهم حاجات غريبه 😆 وبقيمهم من عشره ومحدش خد عشره من عشره عشان انا بس الي عشره من عشره 😇 سوري النرجسيه عندي 200في 100وبقولهم استمتعوا وانبسطوا بيهم
عشان كده تمتع أيها الديوث

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Bwc
لو حابة تجربى حاجة جديدة معايا
انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات انا صوتى احلى من صوت البنات ولما تكلمينى هتحسى انك بتتكلمى مع بنت
مستنياكى تبعتيلى على الخاص ونتكلم صوت

مرحبا
أنا عبده من مصر، البحيرة، أحب الرومانسية و الجمال، فهنيئاً لمَن تملكها 😊💐

حابب اتعرف علي ناس جديده و اصحاب بنات او شباب

انا ٢٣ سنه في اسكندريه ققضي يومين كده مفيش واحده هنا عايزه تتبسط سواء بفلوس او لا

مرحبا أنا سامر شاب من سوريا ابحث عن فتاة أو متزوجة أو مطلقة جادة يفضل متواجدة بالشام للمتعة وعلاقة بكامل السرية أو على زوجين متحررين او متحرر على زوجته او ديوث على زوجته أو علاقة نت التواصل على الخاص الجادين فقط

عايز اتعرف على شباب وبنات او شله تكون open minded انا 20 سنه

• عجبني
التفاعلات: Bwc
مساء الخير
ممكن اتعرف على واحدة من القاهره او القليوبية من 25 وحتي 35 ونكون صحاب وأصدقاء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%