NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

محتاج مدام رومانسيه من دمياط الجديده في سرية تامة 🌹🌹🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
علي ١٨ سنه من اسكندريه بدور علي واحدة في سني الكيك بتاعي zbabood

نفسي اتعرف علي وحده تكون هنا في السعودية بجدة بجد طفشت وانا لحالي ٣ سنين زبي ما شاف كس انا فحل مصري نظيف وعندي مكان

انا موجب من ((الفيوم))جاد 22 سنة متخصص مساج عايز زوجين لعلاقة ثلاثي يكونوا جاديين ونتقابل في اقرب وقت🔥🔥🤤🤤

انا شب من حلب عمري 33
حابب اتعرف على مرا تكون بعمري او اكبر مشان نمارس الحب 😉😉

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز اكون سالب لبنت اللي عاوزة كلب مطيع ليها وخدام رجلها تكلمني تليجرام @a_elghazaly

عاوز اكون سالب لبنت اللي عاوزة كلب مطيع ليها وخدام رجلها تكلمني تليجرام @a_elghazaly

الواحده بعد سن ال٣٠ بتكون ممتعه جدااا
عابز اتعرف على واحده اكبر من ٣٠ سنه وتعيش معايا المتعه والاثارة بجد بدايه من المساج لحد كل اللى بتحلم بيه
منتظرك خاص او تليجرام 🌹
@Khaledkhaed

انا عندي ٢١ سنة من القاهرة وبدور على واحدة اريحها انا مثقف وعندي خبرة من الحاجات الأجنبية وكل اللي عرفتهم قبل كدا كانوا أجانب و ريحتهم أوي بس عايز اجرب البلدي بقى شوية لو عايزة ابعتيلي وممكن نبقى اصحاب في الأول أو نخش في الجد على طول مش فارقة بس لازم تبقي عاملة حسابك على ڤيديو كول (مش لازم تظهري وشك لو مش عايزة) بس عشان اشوف انتي بتعملي ايه واريحك بس مش من الأول عادي ممكن لما نبقى ناخد على بعض انا هديكي مساحتك وحريتك كدا كدا الا لو انتي مش عايزاها😉

أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر

• عجبني
التفاعلات: انا الحب كله
انا عايش في القاهرة
عاوز اتعرف على واحده متجوزه او مدام لمقابله في القاهرة
Kik: sir_13_
Telegram: sir13b

أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر
بقيت احلى عروسه😍

انا موسي 22 سنة بدور علب بنوتة او ست نحضر حفلة ف دمياط الجديدة سوا ليلة راس السنة حفلة تكنو
معايا العربية وهيبقي يوم لطيف واصحاب من غير ما اي حاجة تضايقك
الكيك بتاعي samm22m
شكلي كويس ورياضي نتعرف وابعتلك صورتي وتبعتي ونتقابل

أنا ٢٠ سنه من المنصوره وعندي مكان
عايز واحده نمارس سوا
والكاش جاهز

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%