NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

مساء الخير انا عمر ٢٢ سنة لو حد حابب يتكلم مع حد كفضفضة او زهق او فضول و يعملو بلوك حتي يتفضل يبعتلي
تيليحرام midnight_catto

اى متحرر او اى حد نفسه يعيش تجربة التحرر والاثارة بتكلمنى وهخليك تجرب
والمتعه بأحلى اثارة واحلى جلسه مساج مثير لزوجتك برايفد او عندى ف المركز وتشوف وتعيش الاثارة والمتعه بجد
كلمنى خاص او تليجرام @Khaledkhaed

نا 21 سنه عايز اتعرف ع واحده ونتكلم مش شرط ف سكس

عايز واحده من القاهره تمصه في العربيه بس مقابل كاش لو عايزه
تليجرامي Newking66

محتاجه حد يكون نفس ميولي بالظبط يعرف يوصلني لنشوتي لاني مش عارفه اوصل للاحساس ده خالص ومش برتاح مع اي حد
انا بحب الرومانسي العنيف مش بحب الفاظ الساديه
اللي يعرف يكلمني ضروري
كلميني ومش هتندمي

انا عاوز اتعرف علي واحده بس متكونش شرموطة تكون بتحب الجنس اه بس برضو بتحب الكلام العادي لان مش كل حاجه جنس

اي وحده حابه تفضفض ، او تحكي موقف ومحتاجه رئي اكبر منها انا متواجد للتعارف على الخاص

محتاجه حد يكون نفس ميولي بالظبط يعرف يوصلني لنشوتي لاني مش عارفه اوصل للاحساس ده خالص ومش برتاح مع اي حد
انا بحب الرومانسي العنيف مش بحب الفاظ الساديه
اللي يعرف يكلمني ضروري
أنا ممكن أساعدك

انا محتاج واحد بيهيج علي اهلو زيي نفضفض لي بعض او ست افضفض معها

جوزك مش بيسمعك ولا مهتم بيكي وعايزه تفضفضي وحد يسمعك بس انتي محترمه وجدعه وبنت ناس وخايفه من اي مشاكل بس برده محتاجه اللي يسمعك ويدلعك ويطلع التعب اللي انتي فيه يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان واحتواء وتقدير واحترام وعمري ما استغلك ولا ااذيكي ولا اقل منك انتي فوق راسي وعمري ما اضرك بس تعالي وشوفي ومش هتندمي

ويا حببتي يا ست الكل المحترمه عايزه حد يحتويكي ويقدرك ويسعدك ويفرحك وف السرير يفشخك وتحلفي بليلته وكل ده ف سريه وامان واحتواء وتقدير ولو لسه فيرجن مش هيفتحك وينام معاكي في طيزك ويمتعك يبقى انا الحكيم
ومش كله جنس لو عايزه صاحب جدع أو حد يسمعك وتفضفضي معاه ويسمعك بكل حب يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان

كيك antel90

تليجرام almonu22

جوزك مش بيسمعك ولا مهتم بيكي وعايزه تفضفضي وحد يسمعك بس انتي محترمه وجدعه وبنت ناس وخايفه من اي مشاكل بس برده محتاجه اللي يسمعك ويدلعك ويطلع التعب اللي انتي فيه يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان واحتواء وتقدير واحترام وعمري ما استغلك ولا ااذيكي ولا اقل منك انتي فوق راسي وعمري ما اضرك بس تعالي وشوفي ومش هتندمي

ويا حببتي يا ست الكل المحترمه عايزه حد يحتويكي ويقدرك ويسعدك ويفرحك وف السرير يفشخك وتحلفي بليلته وكل ده ف سريه وامان واحتواء وتقدير ولو لسه فيرجن مش هيفتحك وينام معاكي في طيزك ويمتعك يبقى انا الحكيم
ومش كله جنس لو عايزه صاحب جدع أو حد يسمعك وتفضفضي معاه ويسمعك بكل حب يبقى تعالي ومتخافيش وكله ف سريه وامان

كيك antel90

تليجرام almonu22

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
حد هنا من العبور

عايز واحدة جادة و محرومة امتعها و ادلعها و عندي مكان في اسكندرية

انا ٢٣ سنه عايز اتعرف ع واحده للدلع م السويس

محتاج مدام رومانسيه من دمياط الجديده في سرية تامة 🌹🌹🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي ١٨ سنه من اسكندريه بدور علي واحدة في سني الكيك بتاعي zbabood

نفسي اتعرف علي وحده تكون هنا في السعودية بجدة بجد طفشت وانا لحالي ٣ سنين زبي ما شاف كس انا فحل مصري نظيف وعندي مكان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%