NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
عايز شراميط فحدائق الاهرام بس يكونوا اكيد ولو بمقابل مادي

محتاج صديقة من دمياط نكون مع بعض فى سرية تامة

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مولععع

انا 25 سنجل من القاهره
بدور على مدام او بنت نتعرف على بعض ونتقابل
Kik: sir_13_
Telegram: sir13b

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سيف ٢٤ سنه من بورسعيد عايز اتعرف علي مدام او مطلقه تليجرام @J8hwp_bot

اتعرف على مدام ف سرية تامه علاقة جدية ومحترمة

أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر

• عجبني
التفاعلات: HRK و برنس اليكس
أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر
كلمنى خاص

ولسه متجوزها؟

عايز واحدة مهما كان سنها تيجي صوت بمقابل

طيب وهي كيف وضعها

عايز واحدة لعلاقه محترمه …
يبقي بينا حب ومشاعر قبل العلاقة الجنسية عشان نحس بمتعتها ❤️والموضوع كله يتم في سرية تكلمني ❤️
Kik: konda223

صباح الخير يا احلى منتدى
لو سمحتو انا محتاج زوجين متحررين من القاهره انا ٣١ سنه
دورت كتييير هنا وفى جروبات للتليجرام بس مش لاقى حد جاد
انا بدايتى فى الجنس كانت مع زوجين متحررين
زوج مصرى وزوجه روسيه بتمنى بجد اكرر التجربه دى مع زوجين بس يكونو من القاهره وبدون مقابل متعه فقط
انا عارف يعنى ايه امتع الزوجه واديها الاوليه فى المتعه رجاء يا رجاله بلاش تريقه
بجد انا تعبت من كنت ما دورت ومش لاقى ومحتاج للعلاقه والصداقه دى فوق ما تتخيلو
علشان حرفيا مش عارف اركز فحياتى من كتر التعب
واسف للاطاله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%