NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

عايز شقة حلوة في المحلة او المنصورة بس يكون البنات الي في نظاف اهم حاجة

+201032026817 ده رقم واحده جامدة اوي ساكنة في روض الفرج ..بس اوعي تنصب عليكوا في فلوس ..اللي عايز يبعتلها ...وده تليجرامها nnnn_0002 ...

+201032026817 ده رقم واحده جامدة اوي ساكنة في روض الفرج ..بس اوعي تنصب عليكوا في فلوس ..اللي عايز يبعتلها ...وده تليجرامها nnnn_0002 ...
معندكش واحده في المنصورة ؟😂

اهلا انا مراد ٤٠ سنة بدور على بنت او ست من سن ٤٠ الى سن ٦٠ لعلاقة صداقة صداقة فى نسبة شقاوة كدة كل الى طالبه منها اننا نتقابل ونتفاهم ونتفسح ونحكي مع بعض ونهزر مع بعض ونكون مساحة فضفضة لبعض ومساحة حنية لبعض

بدور على ست او بنت من القاهره او طنطا للتعارف

عاوز واحدة قاعدة في مطروح نتعرف ونمتع بعض متجوزة او مطلقة انا دكتور وقاعد في مطروح

مساء الخير احنا تبادل زوجات او زوجين كاش فون بس

مساء الخير انا اسمي محمد من الجيزه 24 سنه
لو في اي صديقه هنا تحب نتبقا اصدقاء ونتكلم

انا شاب تعليم عالى جاد وكتوم ووسيم وأمين رياضى جسمى منسق طولى 166ووزنى 75قمحى شعرى اسود 26لمدام نفسها فى المتعه والدلع جوزها مسافر او مهمل فيها ومحتاجه صديق يلبى احتياجاتك ورغباتك أو نفسك فى فى الانجاب لظروف خاصه او مطلقه ونفسك فى المتعه والدلع أو ارمله ونفسك أو بنت وخايفه متخفيش هتفضلى بنت وبكل سريه تامه وامان واحترام متبادل التواصل Kik 142ahmed

I'm 19 y from cairo💀

بدي اتعرف عل وحده اني جديد

محتاج ديوث متحرر ع مراتك
يجي دوقتي
او لبوه متحرره ادلعها
تيلجرام
A7a8a101

عايز اتعرف علي واحدة ميكنش دماغها علطول في السكس

انا خمسيني احب اتعرف على واحده أربعينية ندردش بحريه بلا قيود

مساء الورد جديد معاكم هنا ويااارب اكون إضافة مع العمالقة اللي هنا

بعيد عن الجنس أنا 28 سنة من القاهرة وسط البلد بدور علي صديقه تكون أكبر او 30 واقل من 40 صداقه بعيدا عن الجنس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز اتعرف علي مدام اوبنت ونعمل كل حاجه مع بعض انا متحرر وعايش في دبي

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%