NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

عايز واحده نشارك تفاصيل حياتنا مع بعض و نبقي صحاب عاديين انا ٢٤ و مش مهم السن انا بحب اتعلم لغات و اسافر وشوية حاجات تانيه ، بيتي في التجمع ، لو في واحده مهتمه ياريت نتكلم و هبعت رقمي ع الخاص علطول

صباح الخير انا ويكا
بدور على صديقه وحبيبه وعشيقة عاوز بنت جدعة ياترى لسه فى بنات جدعان

اختاري رقم من غير كسوف ١_هايجة اوي وعايزة ترتاحي🖤٢- محترمه عايزه تجربي♥️🙈 ٣-متجوزة وجوزك مسافر او حارمك🔥🖤٤- بتحبي الاهانه ♥️🔥٥-مطلقة ونفسك حد يريحك 🔥🫦 ٦- ارمله ومحرومه من زمان👙♥️ ٧-محجبه او لابسه خمار و مكسوفه ٨- منتقبه و عوزاه من تحت العبايه ♥️♥️👙٩- سنك صغير بس جسمك نار🔥♥️١٠-نفسك حد يشوف جسمك ١١-مخطوبه و وعايزه حد يلعب فيكي🖤💕١٢ _نعمل قصه ١٣- بتحبي العنف 😉١٤- ست كبيرا ومحتاجه شب صغير يمتعها😈 ١٥- ديوث و عاوز محارمك تتكيف قدامك ١٦- بتهيج علي حد من محارمك و عاوز حد تتكلم معايه عليهم 🍆🍆🍆🍆١٧- سالب

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

انا شاب اعزب 29 سنه عايز ارتباط دايم مش مجرد سكس وبس اقسم ب**** العظيم انا صادق ومش هنختلف علي حاجه

احمد 29
سنه خبره ف النيك بميل لعنف
وthresome
لو خابه تعالي خاص

• عجبني
التفاعلات: سالب مربرب
عايز واحده تمصه في العربيه من القاهره لو موجوده
تليجرامي Newking66

حد يعرف اي واحدة في القاهرة اقضي معاها ليلة بأي فلوس ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اشتي وحده نتكلم شات بس بدون فيديو و نتبادل صور بدون وجه وبدون مقابله، نمتع بعضنا صور وشات عشان تكون مرتاحه وفي أمان ياريت تكون جاده 🌹

محتاجه واحده اتعرف عليها

انا عايش لوحدي عندي 25 سنة محتاج واحده نكون حبايب ونكون مع بعض

فحل ٢٣ سنه جاد و الصوره الشخصيه دي صوره زوبري اللي جاد يجي خاص

محتاج واحده ف سنى نتكلم سوا ولو اتوافقنا مع بعض ممكن نتقابل ونبقي أصحاب
انا 33 سنه

عايز اتجوز واحدة متحررة و اكون الدثيوث تبعها

لو في واحده عايزه تتدلع وتاخد جرعه حنان تكلمني خااص انا اعد في القاهره كام يوم وبعد كدا راجع اسكندريه

عاوز بنوته حلوه كاش من المنصوره عندي مكان وسني ٢٠ سنه

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

احمد ٣١ من دمياط
اتمنى اتعرف و اكسب صداقات 💚

أنا ميدو أحب اتعرف على واحدة من اكتوبر
أكون صديق لها وتفضفض بكل حرية وامان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%