NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا عمري 27 ونفسي اتعرف علي امرأة

أنا نفسي اتعرف بوحده ونبقا اصحاب

انا مراد ٤٠ سنة بدور على ست كبير لغاية ٧٠ سنة تكوني مطلقة او ارملة لعلاقة حب وخروجات وفسح وخلى الجنس يجى على راحته

استغفر الل ه و اتوب اليه و ادعو الجميع الى الاستغفار و التوبه

استغفر الل ه و اتوب اليه و ادعو الجميع الى الاستغفار و التوبه

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

انا 25 عايش في القاهرة المعادي
عاوز اتعرف على بنت او مدام ونتقابل
تلجرام بتاعي

sir13b

كيك

sir_13_

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
عاوز ديوث عائلى متحرر

انا 22 سنه من القاهره حابب اتعرف ع واحده و نتكلم في سريه

مرحبا انا شب من سوريا مصاب شلل نصفي وحابب اتعرف على وحده بحترام اذا كان رح يصير سكس شات او هيك كلام فبحب يكون بعد مايصير اقل شي حب وحترام وهيك الي بتحب تتعرف هاد حسابي تلجرام nidalkav97@

عايز بنت مش اكبر من ٢٥ سنه نبقا صحاب و نتكلم مع بعض علطول و مش شرط نعمل علاقه يعنى لو هى مش حابه عادى نبقا صحاب بسض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هلا انا شاب من اسكندرية 20 سنة الي حابة تتعرف عليا ونتفق تليجرام او كيك ومش هتندم ولا هنختلف
dock18o تليجرام وكيك

لكل واحده محرومه من المتعه الجنسيه بتشوف البوست وخايفه تعلق ومتردد متخافيش ابعتيلي لايك او تعليق بنقطه أو خاص هتلاقيني مرحب بيكي في كل سريه تامه واحترام متبادل بينا مستنيكي😉

أنا عندي 30 سنه من القاهرة, بدور علي بنت او ست, مش فارق معايه العمر او الديانة

حد سهران نسهر سوا تيليجرام @AliEid25

يدلي ٢٦ سنة من القاهرة … زوبري حوالي ٢٠ سم ورأسه كبيره بدور علي شرموطة عندها مكان فاضي بكرة بالنهار نقضي اليوم سوي ونتمتع فيه …ملحوظة حتي لو بفلوس عادي الي عايز يكلمني كيك :- konda223

• عجبني
التفاعلات: SAMY GOGO

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%