NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

عندي شقتي في اكتوبر❤️❤️ عاوز حد يجيي
نفرتك الدنيا💋💋💋😘
تلجرامي
z8887777

اسر سالب عايز واحد قارحة تنيكنى وتفشخنى شتايم صوت على التليجرام
@sdg23544

صعيدى فى نهاية الاربهين ... ابحث عن انسانه محتاجة الحب و الحنان قبل الجنس وطبعا تكون على استعداد لتبادل المشاعر الصادقة ... لا يهم السن او المحافظه ... الحب يقرب ما تبعدة المسافات

صعيدى فى نهاية الاربعين ... ابحث عن انسانه محتاجة الحب و الحنان قبل الجنس وطبعا تكون على استعداد لتبادل المشاعر الصادقة ... لا يهم السن او المحافظه ... الحب يقرب ما تبعدة المسافات

ما هي العفه؟؟؟
معظم - انا اعرف الكثيرات- مارسن من الخلف للحفاظ على غشاء البكارة (لساعة عوزة) رمز العفة للمرأة وشرف الرجل
الفرق بيننا وبين الغرب ان الغرب لا يدفن راسه بالرمل
الحوار معك ممتع ومثمر
كلام سليم

• عجبني
التفاعلات: ناديا
انا بجد نفسى في حد دكر كده ومحترم ونضيف وبموت في السن الكبير وانا هعجبو اوي وهكون متعتو في آلحياة هم حاجة انا بحب السن الكبير بس وسنى٢٣
كم السن الي تبيها

ممكن اتعرف بمدام او مطلقة ونتعرف من غير مشاكل او تعب لبعض ياريت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

عاوز اي حد حرفيا 😍😍 موجب سالب مبادل يجي حالا انا في اكتوبر💓 الشقه فاضيه💋 نعمل كل الي هو عاوز💋👌🏻 بس يجي حالا
تلجرامي
z8887777
Kik
omar_099o

ممكن اتعرف بمدام او مطلقة ونتعرف من غير مشاكل او تعب لبعض ياريت

بدور على واحدة نكون صحاب و نفضفض لبعض في كل حاجة و نشتكي لبعض ميبقاش في حدود ما بينا مش سكس و خلاص
مش مهم السن ولا حاجة المهم نكون متفقين
يا ريت تبعتلي كيك maar5yy5

رغم ان الكل حيحان وعاوز ينيك بس لو هتنيك نيك بمجهود مش شويه كلمات الى هتخلى واحده الى تجيلك وتقولك تعال اركبنى شغل البصله شويه مكانش حد غلب والكل كان ريح البلبل

عايز بنت في شرم الشيخ تكون بدور ع المتعة والحب قبل الجنس تبعتلي تليجرام @DIABTOP

حد فاتح انا سيف 20 سنه

• عجبني
التفاعلات: زبي نااار
(())..مّـْـٌـَـّ(..ٱلـّـٌخّـّـٌيـْرٌ..)ـَـٌسْ اءِ. .(())

بدور علي مطلقة او ارملة تكون كبيرة فيالسن ونفسها في راجل من دور عيلها يعيشها المتعة اللي معشتهاش

اما من الجزائر عمري 36 سنه احب اتعرف علي مطلقة واي فتاه تحب تفضفض

لو حد عايز يفضفض او يتكلم أنا موجود

عايز اتعرف على مدام او بنت
من القاهره يفصل تكون قريبه ف المعادي
دا تلجرام بتاعي
sir13b

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%