NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
بدون مبالغات وحكي كتير
انا شب بسيطة وببحث عن علاقة هادية تكون شوي سكس شوي دردشة وما بيهمني العمر

اللي تحب سكس شات
تجيلي خاص
بسرية تامة

نفسي اتعرف على شاب متحرر ديوث على أهله نتكلم ونتعرف وطول الوقت نتمتع بأهله ويكون جرئ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا مقيم في قطر عايش جيت مصر اجازة لمده شهر ساكن فيصل دائرة انسه نعيش الشهر دا في علاقة مع بعض

انا راجل ٤٥ سنه عاوز اتعرف على واحدة ونكون أصدقاء نفضفض مع بعض ومش شرط الجنس

انا شاب ٣٥ سنه ا ممكن ست من ٣٠ سنه لى ٤٨ سنه نكون اصدقاء

مساء الخير فلسطيني

عايز اتعرف علي بنت من 16 ل20 سنة وندردش وندلع بعض شرط تكون شهوتها عالية

سوري مقيم في القاهره في المقطم عمري 28 سنة عايز بنت او سالب عنده مكان

هاي معكم عادل
اي وحدة تحب نحكي شات عادي تعارف او سكس انا جاهز واهم حاجة السرية ولو مش عاوزة تبعتي صور بلاش المهم المشاعر و تكوني مرتاحة
❤️

انا سالب تبادل ٢٤ سنة من القاهرة الجديدة وبدور علي اتنين شهوانين عندهم طاقة شهوانية علطول وبيحبوا السكس مش تفريغ وخلاص

لو مش عندك الطاقة ديه ياريت متبعتش

انا يوسف من الجيزه حابب اتعرف على انثى راقيه مش مهم العمر المهم تكون طبيعية مش متصنعه وشخصيتها حلوه وبتحب الجنس او تبقى صديقه عادي

اعضاء نسوانجي الكرام .... انا مسافر الاسكندريه انا و واحد صاحبى هانقضى يومين هناك .... عندنا شقه هناك ... اللى حابب يتعرف علينا او يقعد معانا مفيش مشكله ... احنا الاتنين موجب يعنى اى حد حابب ينورنا ... يشرفني انى اتعرف عليكم كلكم

• عجبني
التفاعلات: Adelhany
هاي انا كنت سالب ولسه بنوتي جديدة ٢٤ سنة من القاهرة الجديدة وبحاول اتعلم اكتر بس كل الستات التانيين بيقرفوا من فكرة البنوتي ف ممكن لو فيه ست او ملكة هنا تساعدني اكون بنوتة اكتر زي الميكاب وحركات الجسم واللبونة وكل الحاجات ديه ولو عايزة تنيكني بردو براحتها انا بردو عندي ميول خضوع شوية

سلام عليكم أنا عندي 24سنه وعمري ما كلمت بنت ولا لمست وحده وده بجد وعاوز حد يعلمني كل حاجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%