NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

لو انت ومراتك متحررين محترمين وليكوا تجارب ونفسها تجرب مع راجل معضل وزبه كبير محترم يبسطها ويبقي اكتر من امان ليكوا ابعتلي تليجرام

@Rioo2020

احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

اتمني اتعرف علي انسانة راقية لعلاقة رومانسية كاملة..
طبعا الموضوع هيبقي في غاية السرية واحنا مع بعض
انا مهندس
اتمني اتعرف على واحدة اسلوبها متفتح تكون شهوانيه زيي و بتحب الرومانسية
انا بحب كل اعمار فعلا مش بيفرق معايا وبتفاهم مع ظروفك وبحترم ظروفك ودة الطبيعي انا شخص صريح ومباشر جدااا
بحب ادلع البنت اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف الجنس ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات ، احب اقضي وقت المطر والبرد تحت اللحاف في حضن دافي وبوس هادي ومن تحت راشق فيكي .. نسمع دقات المطر والرعد والبرق واحنا علي السرير تحت اللحاف ملط بندفي لحم بعض تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي ورجلنا من تحت مندمجه مع بعض ..
بحب العلاقة الديرتي و العادية اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ❤️
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4

احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

انا محمد 23 سنه من اسيوط زبى 18سم اى مدام او انسه نفسها تتناك تبعتلى
تلجرامى elsiedy588

JJgQG0F.md.webp
مفيش بنت عايزه تتمتع؟

هل في آنسه بتحب السيطره من اسكندريه

عايز صديقة من القاهرة
علاقة صداقة فقط
نتقابل مره ولو مفيش قبول بيننا مفيش اي مشكلة

دياب
26 سنة
الغردقة

بدور علي واحده نكون اصحاب بجد مش مجرد جنس وبس لاني انا حرفيا ماليش حد ولوحدي دايما ومش عارف اكون صداقات

عايز راجل أو ملكة خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز واحده تحب السيطره من مصر بتحب الجسم الناعم الأبيض وتتحكم فيا ونعمل النفسها فيه انا مش مشعر خالص ومن القاهره ونضيف وشيك ولو بتحبي الجسم الناعم فاهعجبك زانجي : 1066548651 تليجرام : mohamedj28882

عايز وحده نتكلم للتعارف حتي لو مسعاسزه تتكلم في السكس

محتاج واحده تعارف في سريه تامه
خاص وندردش واتس او اى حاجه

عاوز واحده تحب السيطره من مصر بتحب الجسم الناعم الأبيض وتتحكم فيا ونعمل النفسها فيه انا مش مشعر خالص ومن القاهره ونضيف وشيك ولو بتحبي الجسم الناعم فاهعجبك زانجي : 1066548651 تليجرام : mohamedj28882

اتمني اتعرف علي انسانة راقية لعلاقة رومانسية كاملة..
طبعا الموضوع هيبقي في غاية السرية واحنا مع بعض
انا مهندس
اتمني اتعرف على واحدة اسلوبها متفتح تكون شهوانيه زيي و بتحب الرومانسية
انا بحب كل اعمار فعلا مش بيفرق معايا وبتفاهم مع ظروفك وبحترم ظروفك ودة الطبيعي انا شخص صريح ومباشر جدااا
بحب ادلع البنت اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف الجنس ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات ، احب اقضي وقت المطر والبرد تحت اللحاف في حضن دافي وبوس هادي ومن تحت راشق فيكي .. نسمع دقات المطر والرعد والبرق واحنا علي السرير تحت اللحاف ملط بندفي لحم بعض تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي ورجلنا من تحت مندمجه مع بعض ..
بحب العلاقة الديرتي و العادية اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ❤️
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4

صباح الخير
ممكن اتعرف ع واحده و نتكلم في سرية تامه
فيس او تليجرام
فيس
تليجرام
Ayman_Nemo
انا من القاهرة - حلوان
اللي حابه انا هكون ف انتظارها