NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

نريد نتعرف على أي واحدة تقبل تكون صديقة ولو تطور الأمر بعدين لحب ما فيش مشكلة
جاهز لأسئلتكم هنا والخاص

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

اتمني اتعرف علي انسانة راقية لعلاقة رومانسية كاملة..
طبعا الموضوع هيبقي في غاية السرية واحنا مع بعض
اي مكان المهم داخل مصر
انا عمري 25 سنة مهندس مصري
اتمني اتعرف على واحدة اسلوبها متفتح تكون شهوانيه زيي و بتحب الرومانسية
انا بحب كل اعمار فعلا مش بيفرق معايا وبتفاهم مع ظروفك وبحترم ظروفك ودة الطبيعي انا شخص صريح ومباشر جدااا
بحب ادلع البنت اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف الجنس ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات ، احب اقضي وقت المطر والبرد تحت اللحاف في حضن دافي وبوس هادي ومن تحت راشق فيكي .. نسمع دقات المطر والرعد والبرق واحنا علي السرير تحت اللحاف ملط بندفي لحم بعض تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي ورجلنا من تحت مندمجه مع بعض ..
بحب العلاقة الديرتي و العادية اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ❤️
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4

عايز اتعرف على انسانه راقيه و نكون قريبين اوي من بعض انا سني ٣٣ سنه

عايز واحده من كفر الشيخ

احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

هالوووو
عايز اتعرف على واحدة من اسيوط للدلع ورومانسية ويفضل تكون علاقة حب وخروجات وكده

عوز اتعرف علي واحده للعلاقه شات ممتعه ده الكيك بتاعيxxdd2021ml

انا محمد 23 سنه من اسيوط زبى 18سم ابعتيلى نتكلم فى سريه تامه

انا بحب كل اعمار فعلا مش بيفرق معايا وبتفاهم مع ظروفك وبحترم ظروفك ودة الطبيعي انا شخص صريح ومباشر جدااا
بحب ادلع البنت اللي تكون معايا و يكون في مشاعر حتى ف الجنس ، مش مجرد ممارسة زي الجمادات ، احب اقضي وقت المطر والبرد تحت اللحاف في حضن دافي وبوس هادي ومن تحت راشق فيكي .. نسمع دقات المطر والرعد والبرق واحنا علي السرير تحت اللحاف ملط بندفي لحم بعض تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي ورجلنا من تحت مندمجه مع بعض ..
بحب العلاقة الديرتي و العادية اهم حاجة الموضوع طبعا يفضل سر ما بيني و ما بينك ❤️
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4

اي مكان المهم داخل مصر
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m
تلجرام myoussef4
اتمنى لك التوفيق

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حد صاحي غيري هنا؟

اللي حابه تعيش المغمره ويكون قلبها جامد وشيفه تفسها تقدر على زبي الكبيرررر تيجي خاص
تحذيررر هام
زبي قوي الانتصاب وسخن نارررر جداااا

اللي حابه تعيش المغمره ويكون قلبها جامد وشيفه تفسها تقدر على زبي الكبيرررر تيجي خاص
تحذيررر هام
زبي قوي الانتصاب وسخن نارررر جداااا

لو انت ومراتك متحررين محترمين وليكوا تجارب ونفسها تجرب مع راجل معضل وزبه كبير محترم يبسطها ويبقي اكتر من امان ليكوا ابعتلي تليجرام

@Rioo2020

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%