NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

عايز اتعرف علي ست ف سريه تامه
اصحاب

احمد 25 عايز اتعرف علي مدام او بنت نكون صحاب ويكون التعامل مبينا مش جنسي يبقا صحاب الاول قبل الجنس ولو هيا حبه جنس وبس مفيش مشكله بس اهم حاجه السريه انا من الجيزه وشغلي في الشيخ زايد اتمني الاقي الشخصيه دي تليجرام:mad:Elfager2539

صداقه قبل كل شيء ثم الي انته عاوزه
تلجرامي
z8887777

عايز اتعرف على ناس جديده؟

عاوز ست جاده هتثبت كام ونتقابل تمص في العربيه مقابل كاش تكلمني تليجرام
تليجرامي Newking66

احمد 25 عايز اتعرف علي مدام او بنت نكون صحاب ويكون التعامل مبينا مش جنسي يبقا صحاب الاول قبل الجنس ولو هيا حبه جنس وبس مفيش مشكله بس اهم حاجه السريه انا من الجيزه وشغلي في الشيخ زايد اتمني الاقي الشخصيه دي تليجرام: @Elfager2539

احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

موجہب محہشہشہ عہربجہيہ عہاوز انيہكُہ صووتہ ماسہنجہر عہ ن يہ فُہ

ع.ر.ب.ج.ي/م.ح.ش.ش/ص.و.و.و.و.و.ت
عاوز ل.ب.و.ة صووووت بتحب العنف والشتمه 😋😋

صباح الفل
قاعد زهقان وملان وعاوز اتكلم مع اى حد فى اى حاجه

احب اتعرف على بنت من اليمن من صنعاء لوجادة انا منتظرك

مساء الخير او صباح الخير
اولا انا مش ديوث ولا سالب انا متحرر وبعشق التحرر انا متجوز وكل حاجه على الاكونت من سنه واكتر انا نفسي هلاقي حد زي متحرر نتكلم بدون قيود نكون اصحاب ونخاف على سمعه بعض وعلى بيوت بعض بس كل الي هنا داخل يشقط ورافع زبه على كتفه انا بقالي سنين على المنتدى مش لاقي حد ثقه وأمان ويكون نفس دماغي وطبعي
نتكلم ؟

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
دخلت ف علاقات جنسية كتير بس كل المتعة كانت مع السن الأكبر بحب الستات من ٤٠ وانتا طالع خبرة وفهم ومتعة متتوصفش مع العلم اني 25 سنة بس ف بالنسبالي واحدة كبيرة بتحب المغامرة والمتعة اهم حاجة بنروح لعالم تاني والتفاصيل اللي بتحصل مش بعملها لما بنام مع بنات من سني دايما بختار البلدي المربرب هو اللي بيكسب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%