NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

مصري 33 سنة مقيم بالرياض حابب اتعرف على واحدة سعودية

احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

انا مش طالب المستحيل ولا عاوز حد يدخل يهزر انا عاوز اتعرف على واحده بجد حقيقه تكون من طنطا او نواحيها و نبدا الاول صداقه لو اتفهمنا سوا نكمل لى اى حاجه نتفق عليها انا ٢٥ سنه معنديش مشكاه فالسن اى كان مدام هيكون في تفاهم دا اهم عندى الى حبه تمام اى وقت نتواصل

احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

يوسف ٢٣ سنه راقى ورمانسى جداا لتعارف علي مدام او انسه ف ال٣٠ او ٤٠
تلجرام @YAM21P

لو واحده حابه تتكلم ف اى حاجه انا قاعد دلوقتى فاضى عايزه تتكلم ف الجنس او اى موضوع تانى انا موجود ٣٣ سنه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ي جدعان ٢٨ سنه ومعنديش إمكانية اني اتجوز وعايز انيك انا نكت مره وحده بس ونفسي اوووي انيك عايز حد يحس بيا بجد انا تعبان جدا ٢٨ سنه قفشت مره وحده بس ونفسي اوووي انيك تاني بس من غير فلوس لأن الوضع الحالي مش فيه فلوس بجد انا نفسي انيك ممكن حد يساعدني وانا هفديه برقبتي

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا محتاج بنت او مدام لعلاقة او زواج عرفي

ممكن التعارف شات على واحده ثلاثينية او اربعينية للفضفضة مش أكتر

اربعيني من اليمن ابحث عن بنت يمنية جادة او ديوث للتعارف

هايي ممكن حد يفهمني الموقع دا اتكلم عليه ازاي؟

• حبيته
التفاعلات: احمد ماندوو و Aly1909
موجب من حلوان بدور علي سالب او بنت قريب مني ويكون طري ونطيف اهم حاجه ... والمهم الاستمراريه مش حاجه كده وخلاص ... عندي مكان .. وياريت بلاش اللي بيبقي عايز شات بس بلاش يكلمني افضل ... ده التيلجرام بتاعي@ana_voda

مرحبا
جاد لعلاقة بسرية مع بنت من اليمن
عمري 26 من صنعاء

نفسي فوحدة تعشق الزبر

مرحبا عمار من سوريا ٢٧سنة موجب يوجد سكن لوحدي و سيارة صاحب شركة يحب السهر والحفلات الراقية يتحدث الانكليزية بطلاقة يحب جميع الاعمار و خاصة المطلقات رومنسي برج السرطان جميل جدا اذا حابب نتكلم رسالة لابعتلك صوري و ما بتندمو 🔥❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%