NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

اي واحدة نفسها في ليلة حلوة وسهره تكون رايقه تكلمني ونقعد مع بعض ليلة جميله سوا♥️

انا 22سنه بتاعي 20 cm انا كلل تجاربي مع بنات في سني فا كنت عايز اجرب حاجه جديده فا عايز اتعرف علي ست تكون في حدود 30 فيما فوق
ده الكيك بتاعي
tm589043

لو فى مدام نتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب تعالى نتعرف ببعض لو الامر تمام نكمل غير كدة نسب بعض

دكر و نفسي ف واحده نريح بعض اوي و كله بيني و بينها بس

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

لو انت ومراتك متحررين محترمين وليكوا تجارب ونفسها تجرب مع راجل معضل وزبه كبير محترم يبسطها ويبقي اكتر من امان وصديق ليكوا ابعتلي تليجرام

@Rioo2020

أحنا كابلز من كفر الشيخ .. محتاجين حد أمان عايش في كفر الشيخ
في البدايه هتكون في فترة تعارف قبل ما يحصل اي شئ ولما تزداد الثقه بينا هيحصل تجارب كتير

أهم حاجه تكون ثقه وشخص أمان وكاتم للأسرار ومش من النوع الاستغلالي يعني جنتل مان في نفسك كده ومتاخدش الموضوع بشهوة في الأول

الشهوة هتيجي بعدين 😊

راسلني على

فيسبوك: @leosalzar666
انستجرام: @leosalazar666

وابعتلي رسالة واكتبلي فيها انك من كفر الشيخ عشان اعرف انت داخل عشان ايه

• عجبني
التفاعلات: joba_sniper
احب اتعرف بست محتاجة المتعة نتمتع مع بعض انا وهى بس من غير منسبب لبعض اى متاعب ولا اى مشاكل لو موجودة نتفق مع بعض خاص

عوز واحده تكون بتحب شات او فون لرجل متغرب محتاج يرتاح معها xxdd2021ml كيك بتاعي

بدور ع صديقة من المعادي نتقابل ونتعرف

لو في حد صاحي و حابب نتكلم يبعتلي
عند ٣٣ سنة

انا 22سنه بتاعي 20 cm انا كلل تجاربي مع بنات في سني فا كنت عايز اجرب حاجه جديده فا عايز اتعرف علي ست تكون في حدود 30 فيما فوق
ده الكيك بتاعي
tm589043

انا موهاب20 سنه virgin هل في بنت او ست او couple مش مهم العمر تكون متعلمه و ممكن نكون friend with benefits او نكون friends بس و تكون من اسكندريه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

صداقة قبل كل حاجه ثم الانته عاوزه
تلجرام بس
z8887777

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%