NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

الي بيبحث عن محلل له ولزوجته
متواجد محلل في سريه تامه وكتوم وحافظ للاسرار

درش ٣٠ سنة الي نفسها تتكلم وترتاح في سرية تبعت خاص

أنا دكتور ٢٨ سنة عايز بنت محترمة نتكلم شات في سرية تامة طبعاً

انا شاب من اسيوط ٢١ سنه كل خبرتي مع بنات كان بوس و احضان بس فا أنا عايز حد خبرة يعلمني 😉

شاب ٢١ سنه من اسيوط جاد و محترم لو فيه بنت او ست مكبوته و نفسها تفضفض أو تتكلم في سريه تامه اكيد .تليجرام:
@MO36901

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
عايز اتعرف على واحده فنطاق الشرقيه او الفيوم

لو فى مدام نتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب تعالى نتعرف ببعض لو الامر تمام نكمل غير كدة نسب بعض

عايز واحده خاضعه ليه و تكون تحت امرى امتعها انا شخص سادي و عنيف و يا ريت كمان تكون من الاسكندريه

عايز واحده في سريه اهم حاجه السريه والاحترام من القاهره وياريت لو من شبرا مصر او قريبه منها تكلمني تليجرام
تليجرامي Newking66

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

لو فى مدام نتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب تعالى نتعرف ببعض لو الامر تمام نكمل غير كدة نسب بعض

عاوز مدام نكون اصحاب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عوز واحده تكون فاهمه يعني اي رجل متغرب تكون بتحب العلاقه فون او شات مجرد علاقه للشهوه نرتاح فيها xxdd2021mlكيك

عايز واحده فيديو كول دلوقتى

لو في واحده نتعرف علي بعض ونمتع بعض من غير ما نسبب لبعض اي مشاكل من طنطا او المحله تيجي خاص

اربعيني من اليمن ابحث عن بنت يمنية جادة او ديوث للتعارف

الواحد يعمل ايه علشان يتعرف علي واحده

عيزه اتعرف على راجل من اسكندريه يكون فوق الاربعين

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: ✨ᎷᎯᎶᎥᏨ✨, msaied13, رمضان حفيظ و 5 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%