NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

اي واحده متجوزه او مطلقه تحب تتعرف على شاب اصغر منها سواء شات او نتقابل
ali_ali090 دا الكيك بتاعي عندي ٢٣ سنه

محتاج صداقة اولا

• عجبني
التفاعلات: االقاسي
انا شاب 26سنه تعليم عالى غير مدخن جاد وكتوم ووسيم وأمين رياضى جسمى منسق طولى 166ووزنى 75 لمدام جوزها مسافر او مهمل فى حقوقها الزوجيه نفسها فى صديق كتوم او نفسها فى الانجاب لظروف خاصه او مطلقه ونفسها فى المتعه ومحتاجه رجل يقدرها او ارمله ونفسها اى كان سنك أو جسمك همتعك وهلبى رغباتك فى سريه تامه وامان واحترام متبادل التواصل كيك 142ahmed

محتاج صديق نفس ميولى مجربتش تبادل ومليش تجارب مع نفسى بعمل كل حاجه بلبس حريمى بعمل مكياج جسمى مليان 89ابيض من غير شعر شكلى وسيم ممكن صديق أو صديقه نتكلم ف كل شىء افضل متزوجين سورى سناجل وياريت. تعارف طنطا أو العاشر من رمضان أو الزقازيق أو القاهره انا ميدو 46متزوج

• عجبني
التفاعلات: االقاسي و bkaka.gr
لو فى مدام نتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب تعالى نتعرف ببعض لو الامر تمام نكمل غير كدة نسب بعض

الي بتحب النيك بعنف وآثاره وضرب علي الطيز والترزيع في كسها اوي وبتحب الكلام والشتيمه وهي بيتناك وبتحب لحس ومص شفايف كسها كتير وان امشي شفايفي ولساني علي كل حته في جسمها من اول شعر رأسها لضوافر رجليها وبتحب مص الزوبر اوي وبتستمتع بيه وعمل الأوضاع الكتير انا في انتظارها
اميل كيك بتاعى
mina. 2022

انا شاب 28 سنه مهندس بدور علي واحده نكون اصحاب ونبقي قريبين لبعض كيك eng.ahmed.22

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
@shshsh205
تليجرام شرموطة بتتناك بس في البداية بتعمل عليك انها محترمة

اي واحده حابه تتكلم ونتعرف
Kik medo77665544

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مساء الفل 🌹🌹🌹🌹🌹

خمسينى خبره يبحث عن خمسينيه للتعارف لعلاقه حميمه

احب اتعرف شات فقط نعمل كل حاجه واى حاجه فى احترام

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا شاب عشريني عندي شهوه جنسيه عاليه جدا عاوز اتعرف على واحده وامارس معاها الجنس ياريت عشان لسه ممارستش

جروب تليجرام للمتحررين فقط الجروب امان 100 % وبيتم التأكد قبل دخول اى حد للجروب ومتأمن مفيش تحميل لصور او فيديوهات من عليه وكمان مقفول انه يتاخد منه اسكرين شوت الجروب حاليا 26 عضور كلهم متحررين لو متحرر جاد وحابب تدخل الجروب ابعتلى تليجرام
عايز ادخل الجروب

انا دكتور من اسيوط لو واحده حابه نبقي صحاب ونتعرف فل يعني انا سني ف العشرين 😅❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%