NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

بدور على بنت نكون Friends with benefits
مش مهم السن مش مهم اي حاجة
دي offer لاي بنت حابة تدردش و نعمل سكس شات او ڤويس
ممكن نتفق على قواعد من الاول مثلا زي اننا منشاركش معلومات شخصيه او غيره

انا عايز اتعرف ع وحده ونكون اصحاب الحابه تكلمني ع الخاص

.اوقات بيجي علينا وقت بيكون نفسنا في حد نتكلم معاه ونفضفض معاه لا يعرفنا ولا نعرفه مش لاننا محتاجين منه حاجه اكتر من ان يسمعنا ويحس بينا بسبب الضغوط النفسيه الي بنمر بيهاولان اقرب الناس لينا لا فهمنا ولا حاسين بينا وطول الوقت بتبقى لوحدك فى البيت ما بين الجدران❤️
Kik
Salah990v

انا كلب وعبد
سكايب
live:.cid.5f2747ed088e58bb
فيسبوك

انا رجل 45 سنة محاسب مطلق وعايش لوحدى من القاهرة بشتغل محاسب عاشق للصراحة بحب اوى الحب والصداقة وجميع انواع المتعة لان هناك فرق فى ممارسة الجنس والمتعة الجنسية المتعة احلى بكتير انك تعمل كل الى نفسك فية انت وشريكتك انا اعشق لحس الجسم مهما كانت رائحة واعشق اقدام الانثى جدا جدا واعشق رائحتها ولحسها ومصها وهى خارجة من الجزمة واعشق لحس الهنش والفتحة جدا جدا واعشقى تقبيل الجسد كلة واعشق الالفاظ جدا واعشق ان الانثى تعمل ماية علية وانا كمان اعمل مياة فى بتعها واعشق انى اعمل ليها مساج جدا واقوم بالاستحمام معها جدا واطبطب عليها واعملها مونكير واسرح شعرها واحتظنها كانها ابنتى او صحبتى او عشقتى واعشق الصدر جدا جدا على فكرة انا عضو فى نادى شهير وعاشق للرومانسية والاحاسيس والمشاعر الرقيقة وتكونى حبيبة وجميلة وحلوة انا انسان اعشق الجدعنة واكرة الخيانة وان تكونى من القاهرة

شاب ٢٨ سنه زيرو خبره مع البنات
نفسي اقابل حد ممكن يساعدني يبقي عندي خبره علشان شكلي كده مايصحش

هو ليه مافيش واحده فرالمنتدي صادقه وحابه تكون صديق وحبيبه هنا 👍😑😑

انا شاب ٣٥ سنه احب التعرف علي فتاه للشات والدردشه
شكرا

حد ييجي انيكه فديو دلوقتي

انا عايز اتعرف ع وحده ونكون اصحاب ومعايا عربية وهخرجها في اي حته ونتفسح في القاهرة

لو فى مدام نتمتع مع بعض من غير منسبب لبعض اى متاعب تعالى نتعرف ببعض لو الامر تمام نكمل غير كدة نسب بعض

محتاج واحدة من فيصل وانا نزلت من يومين من السعودية وانا اادلعها بس تقعد كام يوم

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
مطلوب علاقة إنسانية فقط

ادهم من الاسماعيلية ٢٩ سنه اعزب اللي حابه تتعرف و تفضفض و يكون ليها صديق محترم تكلمني على كيك adham2266

اربعيني من اليمن ابحث عن بنت يمنية جادة او ديوث للتعارف

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

مساء الخير أنا عندي 23 سنه من القاهرة وحابب اتعرف علي بنت واخوض تجربة لاني مليش اي تجارب قبل كدة وحتي لو صحوبية أنا موافق معنديش اي مشكلة بس عاوز اتعامل مع بنات لاني متعرفتش علي بنات غير قليل جدا

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا علي ٢٤ سنه اتمني واحدة من اسكندرية نتعرف وندردش سوا

كيك alieid25

تيليجرام @AliEid25

صباح الفل علي كل قمرات المنتدي
حابب اتعرف بواحده صادقه ومحتاجه علاقه فيها كل احاسيس الحب والمتعه ❤️❤️

انا عايز اتعرف على ميلف انا عندي 26 سنه عايز واحده تكون 35 و اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%