NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

صباح الخير ٢٢ سنة عاوزة اتعرف على صديق تلاتينيى او اكبر يكون وحيد علاقة صداقة وفضفضة وهنتكلم فون
هاي .. ابعتي لي

• عجبني
التفاعلات: رفيق الجن
صباح الخير ٢٢ سنة عاوزة اتعرف على صديق تلاتينيى او اكبر يكون وحيد علاقة صداقة وفضفضة وهنتكلم فون
ابعتيلي

هاى .. انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات و صوتى احلى من صوت البنات ولما تكلمينى هتحسى انك بتتكلمى مع بنت مستنياكى تبعتيلى على الخاص ونتكلم
اول ما اصحى الصبح

حياتي ٣٤ سنه بس مش وحيد متجوز وبعش الخيانه

هاي مفيش حد من اليكس نبقي ثحاب و السكس يبقي بعدين

صباح الخير انا احمد 28سنة من مدينة نصر و اتمنى نتعرف

حابب اتعرف بنت انا من مدينة نصر ٢٨سنة

وحيد جديد معاكم 28 سنه

انا عندي ٤٥ سنه
زهقت من البيت والحياه الممله
يا ريت لو فيه واحده عاوزه تخرج او تفضفض زيي نفضفض لبعض ونتكلم مع بعض

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
@Nahla Muhammad ابعتيلي خاص او اعمليلي متابعة عاوزك

صباحك سكر يا سكر

صباح الخير يا سكر
انا عندي ٤٥ سنه
من القاهره
اذا تحبي نتعرف ابعتيلي علي الرسائل

فحل أو نتاية هاتعرف عليك الليلة بشروطى واللى هيطلع الأول وينفذ هيكسرنى .. ابعت خاص وقول أو قولى ازيك يا متناكة
خدام كسك المطيع

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
مساء الخير
علي فكره معظمنا في الحقيقه محترمين ولينا شخصيه بره المنتدي الناس بتحبها بس بنيجي هنا نستخبي ورا شخصيه وهميه عايزه تعمل اللي هي عايزاه تدور علي احساس يشبها من جوا يعوض عندها احتياج معين بس مع ناس مش عارفنهم ونعيش بخيال او بواقع . احنا. بنحبه. وبعد ما بنخرج من العالم دة. بنرجع لحياتنا الطبيعة بكل احترام ❤️
م

مساء الخير
علي فكره معظمنا في الحقيقه محترمين ولينا شخصيه بره المنتدي الناس بتحبها بس بنيجي هنا نستخبي ورا شخصيه وهميه عايزه تعمل اللي هي عايزاه تدور علي احساس يشبها من جوا يعوض عندها احتياج معين بس مع ناس مش عارفنهم ونعيش بخيال او بواقع . احنا. بنحبه. وبعد ما بنخرج من العالم دة. بنرجع لحياتنا الطبيعة بكل احترام ❤️
مستنيكي خاص
صحيح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%