NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

انا عارف انت نفسك ف اي
نفسك امسكك من وسطك واقربك عليا كدا واحط صوباعي علي شفايفك ويدي التانية ماسكة طيزك من ورا وانت بتمصي صوباعي وعينك كلها هيجان
هوب بشيلك ورجلك قافله علي وسطي وعمال انيك شفايفك واقطعها من البوس
وانزل بيكي علي السرير
واقلبك علي بطنك بعد ما بنقلع كل حاجة واحط الزيت علي جسمك
وبالذات طيزك وادخل صوباعي براحة بين طيزك لحد ما المس خرمك وانت بتسيحي مني خالص وبتبقي مش عارفه تمصي ولا تتناكي علطول
شوفي نفسك ف اي وكلمني

عايز بنت او ست المهم يكون جسمها حلو و بتحب الدلع تسافر معي اسبوع مطروح نغير جو و ندلع بعض

صباح الخير ٢٢ سنة عاوزة اتعرف على صديق تلاتينيى او اكبر يكون وحيد علاقة صداقة وفضفضة وهنتكلم فون
موجود

دكتور ثلاثيني رياضي ميسور أبحث عن أنثي للزواج العرفي في نطاق أكتوبر وزايد.. يفضل سورية أو سودانية.
المهتمة تبعت خاص

شكرا!

عاوز وحدة انيكها 🫠

مفيش حد ندردش سوا

• عجبني
التفاعلات: Bou
ازيكم ابحث عن سيده متزوجه أو حامل او مطلقه

انا سامي من الاردن فحل موجب نار بعشق النسوان الي سافله من تحت لا تحت تكون مؤدبه ونظرتها وقحه ممحونه وتحب الفرك كسها وتستمع بالخيال و الصوت الغنج على بالمكالمات رومنسيه عنيفه تحب قذره الي حابه تخوض تجربه معي بكل احترام وتعنيف بادب تيجي

dFYke3B.jpg dFYkwEQ.jpg dFYkN4V.jpg dFYkXQj.jpg dFYkkYP.jpg dFYkUTg.jpg dFYOatf.md.jpg dFYO0Ml.md.jpg dFYOln4.md.jpg dFYOYwG.md.jpg dFYOGFS.md.jpg dFYsy4n.jpg dFYLH2s.jpg

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Bwc، make_love و SoM3a11
محتاج بنت تحب الديرتي

مساء الخير
دكتور ثلاثيني رياضي ميسور أبحث عن أنثي للزواج العرفي في نطاق أكتوبر وزايد.. يفضل سورية أو سودانية.
المهتمة تبعت خاص

ملبن اللبوه 🔥
عايز اغرق جسمها كله لبن من زبري
الشرموطه وارزع في فردتين طيزها وكسها 🔥

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا من الزيتون في القاهره عايز ابقا مع واحدة بجد اروحلها او تجيلي لو واحدة قريبة تبعتلي

هاى .. انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات و صوتى احلى من صوت البنات ولما تكلمينى هتحسى انك بتتكلمى مع بنت مستنياكى تبعتيلى على الخاص ونتكلم صوت

• عجبني
التفاعلات: Sami67
اهلا لو في واحدة حابة الصداقة انا موجود

صباح الخير ٢٢ سنة عاوزة اتعرف على صديق تلاتينيى او اكبر يكون وحيد علاقة صداقة وفضفضة وهنتكلم فون
تحبى تجربى حاجة جديدة ومختلفة ؟
انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات و صوتى احلى من صوت البنات ولما تكلمينى هتحسى انك بتتكلمى مع بنت مستنياكى تبعتيلى على الخاص ونتكلم صوت

صباح فل نا ٢٣ سنه حابب نكون صحاب كلميني عشان قفلة شات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%