NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماهو انا بقولك العقلية بزمتك طب ده بني ادم حتي عنده بربع جنيه تفكير ؟!
دا حمار و غبي و لكن قبل انتشار الموبايلات مكنش فيه الكلام دا و الهدف الاساسي من الموبايل تقريب المسافات مسالتش نفسك ليه نزلوا التطبيقات و كل يوم بيتطور الموبايل عن اليوم الي قبله

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا حمار و غبي و لكن قبل انتشار الموبايلات مكنش فيه الكلام دا و الهدف الاساسي من الموبايل تقريب المسافات مسالتش نفسك ليه نزلوا التطبيقات و كل يوم بيتطور الموبايل عن اليوم الي قبله
بص يا ميزو اي حاجة بيحصل فيها تطور وطبيعي ان يحصل تطور ف برامج ال dating والشات وكل حاجة تخص السكس وتقريب العلاقات وتسهيلها

• عجبني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
بص يا ميزو اي حاجة بيحصل فيها تطور وطبيعي ان يحصل تطور ف برامج ال dating والشات وكل حاجة تخص السكس وتقريب العلاقات وتسهيلها
وصلتلك المعلومة الي اقصدها فعلا

• عجبني
  • حبيته
  • حبيته
  • حبيته
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: S A R A H
رضا البحراوي بيقول ملعون يا زمن الموبيلات خليت البنات فجرت
كلمة سمعتها في اغنية احب اعرف رأيك فيها ايه؟
هل فعلا البنات فجرت بسبب الموبلات و هل عنيهم فتحت علي حاجات كتير بسبب الموبيلات؟
قول رأيك بحيادية ولو الموضوع مش عجبك
هو حقيقي بس مش البنات بس والشباب كمان بس مش كلهم من الطرفين يعني مش كل البانت فجرة ولا كل الشباب بس تأثير التليفونات والنت اللي بقي في متناول الجميع بقي عبارة عن قنب لة
مؤقتة وابسط مثال زمان لما كنا صغيرين كنا ميح مش عرفين ولا حاجة دوقتي العيل اللي عنده 12 والبنت عرفين هما جم ازاي و بيحبو بعض كمان

• عجبني
رضا البحراوي بيقول ملعون يا زمن الموبيلات خليت البنات فجرت
كلمة سمعتها في اغنية احب اعرف رأيك فيها ايه؟
هل فعلا البنات فجرت بسبب الموبلات و هل عنيهم فتحت علي حاجات كتير بسبب الموبيلات؟
قول رأيك بحيادية ولو الموضوع مش عجبك
اولا يرجع للتربية والتدين والاسرة ،،، ولكن
الوضع الحالى أنه الموبايلات مع البنات ليه استخدامات تانية إباحية زى مواقع السكس وغيرها واتطورت إلى النودز مع الحبيب وفى اقرب فرصة للاختلاف انشر وافضح وتتفرج عليها البلد كلها وتضيع سمعة البيت اللى هى طالعة منه ،،،، ده رأى المتواضع

هو حقيقي بس مش البنات بس والشباب كمان بس مش كلهم من الطرفين يعني مش كل البانت فجرة ولا كل الشباب بس تأثير التليفونات والنت اللي بقي في متناول الجميع بقي عبارة عن قنب لة
مؤقتة وابسط مثال زمان لما كنا صغيرين كنا ميح مش عرفين ولا حاجة دوقتي العيل اللي عنده 12 والبنت عرفين هما جم ازاي و بيحبو بعض كمان
حقيقي فعلا👌
ودا الي مودي ناس كتير في داهية و الاباء في غفلة

• عجبني
التفاعلات: tymwr harwn
البنات فجرت بسبب الموبايلات على حد تعبيرك طب الشباب اية سبب فجورهم ؟

• عجبني
البنات فجرت بسبب الموبايلات على حد تعبيرك طب الشباب اية سبب فجورهم ؟
انا لفت انتباهي مقطع من اغنية و بسببها نشرت الموضوع ولكن انا اقصد الشباب و البنات علي حدسواء و راجعي التعليقات و هتفهمي كل حاجة بدون مهاجمة

• عجبني
التفاعلات: طماطم
انا لفت انتباهي مقطع من اغنية و بسببها نشرت الموضوع ولكن انا اقصد الشباب و البنات علي حدسواء و راجعي التعليقات و هتفهمي كل حاجة بدون مهاجمة
طان الاولي توضح ان المقصد الشباب والبنات على حد سواء من البداية

• عجبني
طان الاولي توضح ان المقصد الشباب والبنات على حد سواء من البداية
عديها الناس لبعضيها يا طماطم و بلاش ازعل منك 😂😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%