NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش المنتدى وحقيقة تواجدنا (( منتدى نسوانجي ترفيهي جنسي))

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
اولا صباح الخير عليكم عاملين اية ... وحشتوني اوي بصراحة ... بعيد عن أي مناوشات أو صراعات ... فلابد أن نفهم حقيقة تواجدنا في المكان ... ايها السادة نحن في منتدى ترفيهي جنسي ... يعني اكتر مكان داخلين فية عشان نفرح ونتمتع ... ونمرح ... اصدقائي صدقوني اي مشاعر سلبية في داخلك في مثل هذا المكان ... تعبر علي أننا سوري مش متفقين حتي علي طبيعة تواجدنا ... يعني احنا خارجين من الحياة العامية بما فيها من هم ومشاكل ..... الخ . وندخل هنا نكمل علي بعض ... كدة كتير اوفر بصراحة 😅😅.

اني واي بعيد عن أي حاجة احب اعرفكم أنه تم بالتنسيق مع الزميل قائد قسم الفضفضة @محترف اربعينى (ابوالخير) ... أننا هنفذ مجموعة من البرامج والالعاب الجديدة والحصرية لكم ... وأولى هذة البرامج غدا وسوف اقدمها لكم انا رودي وهيكون برنامج مميز لكم وبكم ... بتمني ... بجد نعيش أجواء المرح بيعد عن الصراعات التي وبكل صدق ... المكان وطبيعتة بريئة منها .... صباحكم بيضحك .... رودي .
هذا هو الكلام السليم وهذا هو سبب تواجدي هنا وانا شخص من مجموعه اشخاص يريدوا هالشئ ... بنهرب من قرف الحياه عشان نجدد الابتسامه والمرح والمتعه .. وايضآ يا ريت من اصدقائنا وصديقاتنا الحبيبه والعشاق انه ما يقرفوناش بمشاكلهم على العام حبوا واختلفوا بعيد عننا لانه مش ناقصين شحنات سلبيه والعفو لو اخطأت في كلامي

• حبيته
اولا صباح الخير عليكم عاملين اية ... وحشتوني اوي بصراحة ... بعيد عن أي مناوشات أو صراعات ... فلابد أن نفهم حقيقة تواجدنا في المكان ... ايها السادة نحن في منتدى ترفيهي جنسي ... يعني اكتر مكان داخلين فية عشان نفرح ونتمتع ... ونمرح ... اصدقائي صدقوني اي مشاعر سلبية في داخلك في مثل هذا المكان ... تعبر علي أننا سوري مش متفقين حتي علي طبيعة تواجدنا ... يعني احنا خارجين من الحياة العامية بما فيها من هم ومشاكل ..... الخ . وندخل هنا نكمل علي بعض ... كدة كتير اوفر بصراحة 😅😅.

اني واي بعيد عن أي حاجة احب اعرفكم أنه تم بالتنسيق مع الزميل قائد قسم الفضفضة @محترف اربعينى (ابوالخير) ... أننا هنفذ مجموعة من البرامج والالعاب الجديدة والحصرية لكم ... وأولى هذة البرامج غدا وسوف اقدمها لكم انا رودي وهيكون برنامج مميز لكم وبكم ... بتمني ... بجد نعيش أجواء المرح بيعد عن الصراعات التي وبكل صدق ... المكان وطبيعتة بريئة منها .... صباحكم بيضحك .... رودي .
حبيبي حبيبي لو لفيت الدنيا كدا محبش قده😂💖💖

• حبيته
@Maram Said
تعالي في اكل وسندوتشات وكانز كمان

• بيضحكني
التفاعلات: M o u s a و Mahmoud abdo
اهم حاجة تكون العاب مفيهاش جري ولا تنطيط علشان عندي الديسك😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
  • يالهوي هي وصلت لكده
حبيبي حبيبي لو لفيت الدنيا كدا محبش قده😂💖💖
اخويااااااااا بقا 🫶🫶🤩🤩🤩🤩🤩

وربنا لك وحشة ياض انت هات بوسة بقى 👽

• بيضحكني
التفاعلات: Range Rover
للاسف منزلتش القاهرة الكبرى قبل كده😭😂
حواوشي الربيع في إمبابة اشهر وافضل حواوشي في مصر 🫷🫸

• عجبني
التفاعلات: M o u s a
اخويااااااااا بقا 🫶🫶🤩🤩🤩🤩🤩

وربنا لك وحشة ياض انت هات بوسة بقى 👽
انتي اكتر و**** يا رودي 🫂

كنت عاملك منشن يا وليه انتي ومردتيش عليا 😀

اخواني . اخواني
لقد حدثت الفاجعة
انهم ياكلون ولا يفكرون
يلهون ولا يكثرون
ينامون ولا يسهرون

يلهوى اية العظمة اللي انا بقولها دي

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: محترف اربعينى
هذا هو الكلام السليم وهذا هو سبب تواجدي هنا وانا شخص من مجموعه اشخاص يريدوا هالشئ ... بنهرب من قرف الحياه عشان نجدد الابتسامه والمرح والمتعه .. وايضآ يا ريت من اصدقائنا وصديقاتنا الحبيبه والعشاق انه ما يقرفوناش بمشاكلهم على العام حبوا واختلفوا بعيد عننا لانه مش ناقصين شحنات سلبيه والعفو لو اخطأت في كلامي
وربنا برنس وانتظر بكرة برنامج نااااار بحد ومتجدد كل أسبوع 🤩🤩

• عجبني
التفاعلات: جمال السلطان
  • بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
كنت متضايق سيكا خليتوني افك ❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: محترف اربعينى و مجنونة مطرقعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%