NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش المنتدى وحقيقة تواجدنا (( منتدى نسوانجي ترفيهي جنسي))

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا صباح الخير عليكم عاملين اية ... وحشتوني اوي بصراحة ... بعيد عن أي مناوشات أو صراعات ... فلابد أن نفهم حقيقة تواجدنا في المكان ... ايها السادة نحن في منتدى ترفيهي جنسي ... يعني اكتر مكان داخلين فية عشان نفرح ونتمتع ... ونمرح ... اصدقائي صدقوني اي مشاعر سلبية في داخلك في مثل هذا المكان ... تعبر علي أننا سوري مش متفقين حتي علي طبيعة تواجدنا ... يعني احنا خارجين من الحياة العامية بما فيها من هم ومشاكل ..... الخ . وندخل هنا نكمل علي بعض ... كدة كتير اوفر بصراحة 😅😅.

اني واي بعيد عن أي حاجة احب اعرفكم أنه تم بالتنسيق مع الزميل قائد قسم الفضفضة @محترف اربعينى (ابوالخير) ... أننا هنفذ مجموعة من البرامج والالعاب الجديدة والحصرية لكم ... وأولى هذة البرامج غدا وسوف اقدمها لكم انا رودي وهيكون برنامج مميز لكم وبكم ... بتمني ... بجد نعيش أجواء المرح بيعد عن الصراعات التي وبكل صدق ... المكان وطبيعتة بريئة منها .... صباحكم بيضحك .... رودي .
مستني اهو اديني قاعد البوفيه هيفتح أمتي ؟

• بيضحكني
  • عجبني
انا عايز بيبسي وعلبت سجاير ملبوره واتحدي معاكو الملل 😂😂❤️‍🩹

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: إبراهيم سالم
مينفعش نعمل بودكاست؟

• حبيته
مينفعش نعمل بودكاست؟
اصبر اصبر ... في موضوع كامل شامل ... هيكون مخصص للغناء بصوتنا ... بس لسة قيد الاقتراح وطريقة التنفيذ عشان يطلع بصورة مشرفة ومنظمة اكتر

اصبر اصبر ... في موضوع كامل شامل ... هيكون مخصص للغناء بصوتنا ... بس لسة قيد الاقتراح وطريقة التنفيذ عشان يطلع بصورة مشرفة ومنظمة اكتر
خلاص نصبر ونشوف

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%